• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco HD8485 plotseling geen teken van leven meer, kapot?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter whh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
W

whh

Vanochtend nog tv gekeken. Zojuist even naar de supermarkt geweest (hd recorder stond toen op stand-by). Ik kom terug, wil de tv aanzetten, maar de cisco geen geeft enkel teken van leven. Ik zie geen lampjes, ik hoor de harde schijf niet draaien. Alle stekkers eruit gehaald, ook de smart-card eruit maar geen resultaat. Ook geprobeerd een ander stopcontact te gebruiken en het apparaat 5 minuten geheel van de stroom te halen. Geen enkel resultaat.

Conclusie: apparaat is zomaar kapot gegaan?

(heb het apparaat sinds april 2011, heeft altijd zonder problemen gewerkt)
 
Hallo, ben jij ondertussen al iets wijzer met het probleem van de Cisco decoder op te lossen?

Het ziet ernaar uit dat we dezelfde problemen hebben. Ik heb vandaag een post geplaatst en wacht dit even af. Misschien heb jij er ook iets aan.
 
Ja, ik ben zeker wijzer geworden. Heb gebeld met Ziggo, die concludeerden uit het telefoongesprek dat het apparaat waarschijnlijk kapot was. Ik kreeg ongeveer een week later en sticker thuisgestuurd waarmee ik het apparaat kosteloos kon versturen. Na nog een week wachten kreeg ik een nieuw apparaat thuisgestuurd: de oude was inderdaad kapot volgens Ziggo (en viel nog binnen garantie termijn).

Blij dat ik een nieuw apparaat heb. Maar ik heb nu wel ernstige twijfels over de kwaliteit van het apparaat... ik vind het heel erg raar dat een apparaat er in minder dan een jaar tijd bij normaal gebruik zomaar mee ophoudt.
 
Hetzelfde hier. Had de cisco pas sinds 31 mei, dus iets meer dan half jaar, en (naar mijn idee) is de harde schijf overleden. Jammer dat je in de brief alleen maar de melding krijgt dat het apparaat kapot is, had wel willen weten of het inderdaad de hd was.

Ook een week op de retoursticker moeten wachten (waarom duurt dat zo nodeloos lang?!) maar dan vervolgens wel in precies 1 week tijd de nieuwe cisco met brief retour, dat ging dus wel netjes snel.

Toch, als de cisco je enige digitale verbinding is, zit je dan 2 weken zonder (gelukkig net voor kerst een tv met ci+ module gekocht wegens alle andere problemen met de cisco, deze dient alleen nog maar voor opnemen).

Ik ben ook erg benieuwd hoe lang deze het vol gaat houden, en ben blij dat er 2 jaar garantie op zit.

EDIT: wel fascinerend trouwens, op de doos waar de nieuwe cisco in zat stond UPC, geen Ziggo...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan