W
whh
Vanochtend nog tv gekeken. Zojuist even naar de supermarkt geweest (hd recorder stond toen op stand-by). Ik kom terug, wil de tv aanzetten, maar de cisco geen geeft enkel teken van leven. Ik zie geen lampjes, ik hoor de harde schijf niet draaien. Alle stekkers eruit gehaald, ook de smart-card eruit maar geen resultaat. Ook geprobeerd een ander stopcontact te gebruiken en het apparaat 5 minuten geheel van de stroom te halen. Geen enkel resultaat.
Conclusie: apparaat is zomaar kapot gegaan?
(heb het apparaat sinds april 2011, heeft altijd zonder problemen gewerkt)
Conclusie: apparaat is zomaar kapot gegaan?
(heb het apparaat sinds april 2011, heeft altijd zonder problemen gewerkt)