P
padjeII
Bij de philips box deed de auto stand het het beste voor het beeldkwaliteit. 1080i via die box is minder scherp en wolliger beeld. Hoe zit dat met denieuwe cisco box, is daar de auto stand ook het scherpste/beste voor je beeld kwaliteit?