• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

CISCO HD VPR HD FORMAAT

  • Onderwerp starter Onderwerp starter padjeII
  • Startdatum Startdatum
P

padjeII

Bij de philips box deed de auto stand het het beste voor het beeldkwaliteit. 1080i via die box is minder scherp en wolliger beeld. Hoe zit dat met denieuwe cisco box, is daar de auto stand ook het scherpste/beste voor je beeld kwaliteit?
 
Dat is gewoon een kwestie van uitproberen... Bij de ene persoon werkt de auto-stand beter dan de 720p/1080i-stand. Mijn voorkeur gaat overigens te allen tijde uit naar auto, tenzij je weet dat je tv slecht kan up/downscalen.
 
Bij mij maakt het niet uit: auto of 1080i. Wel zijn de SD kanalen op 1080i-stand ietsje wolliger en iets minder scherp dan met auto, maar het voordeel daarvan is dat oneffenheden die ontstaan door upscaling of compressie dan minder zichtbaar zijn. Voor mij dus alles op 1080i. Ik heb nog geen kanalen of uitzendingen kunnen ontdekken die 720p uitzenden.
 
Sport 1 HD zendt in 720p uit. Maar misschien heb je daar geen abo op? De rest is allemaal 1080i.
 
Terug
Bovenaan