• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco HD-PVR soundtrack voorkeur instellen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter johanvv
  • Startdatum Startdatum
J

johanvv

Geacht forum,

Sinds een paar dagen krijg ik bij de HD-kanalen de "origineel" soundtrack (de niet-Dolby dus). Voorheen kon ik dat beinvloeden door bij " voorkeursinstellingen" de soundtrack op "nederlands" te zetten. Dit heeft geen enkel effect meer. Wat doe ik fout ?

p.s. ik heb al FW 4.x op een normale manier verkregen (regio Helmod).
 
Klopt heb er ook last van met 4.x firmware lijkt dus een bug tezijn, met 3.x is dat probleem er niet.
 
Berichtje aan het Webcam-team dan maar...
 
Sinds dit weekend precies hetzelfde probleem. Geluid is niet meer dolby surround na zappen. Moet het nu via de info knop doen. Instelling op box is bij Soundtrack "Nederlands".

Iemand een idee, want dit werkt niet echt lekker!
 
Nee upc zou dit probleem oplossen, maar van een probleem lijken ze nu meer een fucktie van gemaakt tehebben, dus heb er een hard hoofd in dat upc dit gaat maken, en als ze het maken kunnen we eerst 6maanden ofzo wachten totdat er weer een nieuwe firmware update komt.


Al hoop ik wel dat ze het snel maken want is idd geen doen om steeds de i knop intedrukken en de stream teveranderen naar DD.
 
Maar kan dit zomaar? Naar mijn weten is er geen update geweest. En zijn er meer mensen die hier last van hebben?
 
Is wel degelijk firmware update geweest van 3x naar 4x firmware, voor meer problemen zie buglist van Cisco/Philips hddvr. https://ziggoforum.nl/topics/37005/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan