J
johanvv
Geacht forum,
Sinds een paar dagen krijg ik bij de HD-kanalen de "origineel" soundtrack (de niet-Dolby dus). Voorheen kon ik dat beinvloeden door bij " voorkeursinstellingen" de soundtrack op "nederlands" te zetten. Dit heeft geen enkel effect meer. Wat doe ik fout ?
p.s. ik heb al FW 4.x op een normale manier verkregen (regio Helmod).
Sinds een paar dagen krijg ik bij de HD-kanalen de "origineel" soundtrack (de niet-Dolby dus). Voorheen kon ik dat beinvloeden door bij " voorkeursinstellingen" de soundtrack op "nederlands" te zetten. Dit heeft geen enkel effect meer. Wat doe ik fout ?
p.s. ik heb al FW 4.x op een normale manier verkregen (regio Helmod).