- Berichten
- 278
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ik heb een probleem met mijn mediabox die 2 dagen geleden vastgelopen was.. Ik heb al meerdere keren geprobeerd om hem opnieuw te starten, maar elke keer kom ik op of op 1) De Init pagina terecht (waar je land kiest en de code voor je woonplaats), of 2) Dat hij op "Load>>" vast loopt en nog geeneens de Init pagina bereikt.
Als ik op de Init Pagina WEL kom, dan loopt de box weer vast bij het zoeken naar zenders. Hij bereikt of 75% en loopt dan vast, of soms 100% en blijft daar dan ook hangen. (Dan moet weer de stroom eraf om hem uit te krijgen ook).
Is de box gewoon helemaal kapot? Of is er nog iets aan te doen?
Als ik op de Init Pagina WEL kom, dan loopt de box weer vast bij het zoeken naar zenders. Hij bereikt of 75% en loopt dan vast, of soms 100% en blijft daar dan ook hangen. (Dan moet weer de stroom eraf om hem uit te krijgen ook).
Is de box gewoon helemaal kapot? Of is er nog iets aan te doen?