• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

[Cisco HD PVR 8685] Mediabox loopt telkens vast

Berichten
278
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik heb een probleem met mijn mediabox die 2 dagen geleden vastgelopen was.. Ik heb al meerdere keren geprobeerd om hem opnieuw te starten, maar elke keer kom ik op of op 1) De Init pagina terecht (waar je land kiest en de code voor je woonplaats), of 2) Dat hij op "Load>>" vast loopt en nog geeneens de Init pagina bereikt.

Als ik op de Init Pagina WEL kom, dan loopt de box weer vast bij het zoeken naar zenders. Hij bereikt of 75% en loopt dan vast, of soms 100% en blijft daar dan ook hangen. (Dan moet weer de stroom eraf om hem uit te krijgen ook).


Is de box gewoon helemaal kapot? Of is er nog iets aan te doen?
 
Gebeurt dit na een geforceerde firmware update, of zelfs na een reset naar fabrieksinstellingen?
FAQ - UPC Digital TV
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had een paar maanden geleden ook problemen met de cisco, gebeld met de helpdesk.
Kreeg een nieuwe ciso toegestuurd, geen kosten, probleem verholpen.
Even bellen met helpdesk misschien?
 
HouseMD zei:
Ik heb een probleem met mijn mediabox die 2 dagen geleden vastgelopen was.. Ik heb al meerdere keren geprobeerd om hem opnieuw te starten, maar elke keer kom ik op of op 1) De Init pagina terecht (waar je land kiest en de code voor je woonplaats), of 2) Dat hij op "Load>>" vast loopt en nog geeneens de Init pagina bereikt.

Als ik op de Init Pagina WEL kom, dan loopt de box weer vast bij het zoeken naar zenders. Hij bereikt of 75% en loopt dan vast, of soms 100% en blijft daar dan ook hangen. (Dan moet weer de stroom eraf om hem uit te krijgen ook).


Is de box gewoon helemaal kapot? Of is er nog iets aan te doen?

Wat ik niet snap waarom je dat hier vraagt. Als je UPC belt en de box is echt kapot wordt ie zonder problemen vervangen.
 
Waarom niet? Daar is dit Forum gedeelte ook voor. En het scheelt een hoop gedoe als ik het met een simpele oplossing toch nog zelf kan verhelpen zonder heel het zooitje te hoeven vervangen.

Overigens heeft Johnny's link wel geholpen. Ik heb weer beeld nu na een 'harde reset' zoals daar beschreven werd met de knop-combinatie.
 
Terug
Bovenaan