D
DonBen16
Hoe slecht kun je zijn? De 3e Cisco HD-ontvangeer doet het niet. Al mijn opnames zijn spontaan verdwenen. Ziggo biedt óf weer een refurbished hd-ontvanger óf een nieuwe kopen tegen voor hen heel speciale aanbiedingsprijs.
De eerste Cisco is in Februari 2012 geleverd met 2 jaar garantie. Deze loopt in februari 20114 dus af.
Als Ziggo mij weer een refurbished stuurt, is het een kwestie van afwachten hoe lang het duurt tot ook die het begeeft. En als die maart haalt en daarna kapot gaat, hoeft Ziggo niets meer te doen, want garantie periode is voorbij.
De geplaagde Cisco wordt al lang niet meer door Ziggo geleverd. En Ziggo wil mij geen nieuw apparaat leveren van het merk wat tegenwoordig geleverd wordt, vrij van betaling op basis van de garantie.
Vandaag blijkt dat Ziggo “overgenomen” wordt. Maar Ziggo blijft Ziggo met, volgens het journaal, mogelijk 90% marktaandeel.
Hoe slecht is dit voor het consument? Met andere woorden, Ziggo heeft mij in de houtgreep! Hoe slecht kun je zijn?!
De eerste Cisco is in Februari 2012 geleverd met 2 jaar garantie. Deze loopt in februari 20114 dus af.
Als Ziggo mij weer een refurbished stuurt, is het een kwestie van afwachten hoe lang het duurt tot ook die het begeeft. En als die maart haalt en daarna kapot gaat, hoeft Ziggo niets meer te doen, want garantie periode is voorbij.
De geplaagde Cisco wordt al lang niet meer door Ziggo geleverd. En Ziggo wil mij geen nieuw apparaat leveren van het merk wat tegenwoordig geleverd wordt, vrij van betaling op basis van de garantie.
Vandaag blijkt dat Ziggo “overgenomen” wordt. Maar Ziggo blijft Ziggo met, volgens het journaal, mogelijk 90% marktaandeel.
Hoe slecht is dit voor het consument? Met andere woorden, Ziggo heeft mij in de houtgreep! Hoe slecht kun je zijn?!