R
r-jansen
Hallo allemaal,
Mijn oude Philips HD DVR Mediabox ging stuk en gisteren heeft een monteur deze vervangen voor de Cisco HD Mediabox DVR.
Ik krijg hierop geen beeld, zie topic https://ziggoforum.nl/topics/34043/ .
Vanavond is de mediabox vervangen door een andere Cisco. Hierop precies hetzelfde probleem.
Bij een vriend even een andere kleine tv gehaald met hdmi en scart, een kleine goedkope Salora tv. Deze aangesloten via hdmi en gewoon beeld.
Vervolgens de beeldinstellingen via de kleine tv gezet op respectievelijk Auto, 720p en 1080i. Ook beeldkwaliteit gezet op Hoog (RGB) en standaard.
In alle gevallen geeft mijn Philips tv slechts enkele seconden beeld en daarna valt het beeld weg en krijg ik van mijn tv de melding "Geen Videosignaal". In de Philips tv zit overigens de meest recente software.
De opties blijken moeilijk. De monteur kan GEEN Philips HD DVR Mediabox meer bestellen. Ik moet dus kiezen tusen een HD Mediabox zonder DVR of een NIET HD Mediabox MET DVR.
Eigenlijk wil ik beide niet.
Ik zou er bijna een andere tv voor gaan kopen, maar misschien heeft hier iemand nog een briljant idee?
Ik ben er knap
van!
Groeten,
Ray
Mijn oude Philips HD DVR Mediabox ging stuk en gisteren heeft een monteur deze vervangen voor de Cisco HD Mediabox DVR.
Ik krijg hierop geen beeld, zie topic https://ziggoforum.nl/topics/34043/ .
Vanavond is de mediabox vervangen door een andere Cisco. Hierop precies hetzelfde probleem.
Bij een vriend even een andere kleine tv gehaald met hdmi en scart, een kleine goedkope Salora tv. Deze aangesloten via hdmi en gewoon beeld.
Vervolgens de beeldinstellingen via de kleine tv gezet op respectievelijk Auto, 720p en 1080i. Ook beeldkwaliteit gezet op Hoog (RGB) en standaard.
In alle gevallen geeft mijn Philips tv slechts enkele seconden beeld en daarna valt het beeld weg en krijg ik van mijn tv de melding "Geen Videosignaal". In de Philips tv zit overigens de meest recente software.
De opties blijken moeilijk. De monteur kan GEEN Philips HD DVR Mediabox meer bestellen. Ik moet dus kiezen tusen een HD Mediabox zonder DVR of een NIET HD Mediabox MET DVR.
Eigenlijk wil ik beide niet.
Ik zou er bijna een andere tv voor gaan kopen, maar misschien heeft hier iemand nog een briljant idee?
Ik ben er knap
van!Groeten,
Ray
Laatst bewerkt door een moderator:


