- Berichten
- 278
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Wij zitten hier met een probleem met de Mediaboxen. We hebben nu al dik 15+ mediaboxen vervangen nu denk ik (Cisco HD DVR (zwart / 8685), en elke keer komt hetzelfde probleem terug; Blokkerig beeld en signaal verlies. Dit gebeurt eigenlijk alleen bij de HD kanalen en niet bij de normale kanalen.
Wat we al geprobeerd hebben:
- Coax kabels vervangen.
- HDMI kabels vervangen. (meerdere malen, zelfs duurdere gekocht uit de winkel).
Ik heb ook een foto genomen van de aansluiting.
Normaal gesproken hebben wij dus een splitter in het midden zitten, maar om even te testen hadden we tijdens het nemen van deze foto 1 TV direct aangesloten, om te kijken of het niet aan de splitter lag, maar toen hadden we nog steeds hetzelfde probleem.
We hebben gister weer een mediabox vervangen, en diezelfde middag hadden we gelijk weer hetzelfde probleem.
Boven in de slaapkamer hebben we ook signaal verlies.
Weet iemand wat we nog kunnen doen? Zijn er nog bepaalde tests die we kunnen uitvoeren, of heeft iemand al een idee wat het kan zijn?
Wat we al geprobeerd hebben:
- Coax kabels vervangen.
- HDMI kabels vervangen. (meerdere malen, zelfs duurdere gekocht uit de winkel).
Ik heb ook een foto genomen van de aansluiting.
Normaal gesproken hebben wij dus een splitter in het midden zitten, maar om even te testen hadden we tijdens het nemen van deze foto 1 TV direct aangesloten, om te kijken of het niet aan de splitter lag, maar toen hadden we nog steeds hetzelfde probleem.
We hebben gister weer een mediabox vervangen, en diezelfde middag hadden we gelijk weer hetzelfde probleem.
Boven in de slaapkamer hebben we ook signaal verlies.
Weet iemand wat we nog kunnen doen? Zijn er nog bepaalde tests die we kunnen uitvoeren, of heeft iemand al een idee wat het kan zijn?