• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco HD DVR problemen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Amelandbor
  • Startdatum Startdatum
A

Amelandbor

Heb sinds vandaag m'n Cisco HD DVR aangesloten.
Deze loopt via m'n Onkyo 606 naar de TV (Panasonic 42PX80).

Nu heb ik enkele problemen:
- Zodra ik beeldinstellingen wijzig in het UPC menu begint de hele zooi te knipperen. Lijkt op een soort handshake probleem. TV uitzetten en weer aanzetten helpt zolang AUTO resolutie niet geselecteerd is, anders blijft dit doorgaan zodra je gaat zappen.
- Volume is niet te bedienen met de UPC afstandbediening. Zodra je de Cisco rechtstreeks op de TV aansluit kan dit wel.

Iemand bekend met deze problemen en heeft iemand mogelijke oplossingen??
 
Het volume was vandaag na aanzetten weer te regelen, maar zodra je eenmaal op HD zenders bent geweest werkt het niet meer. Ook niet na weer uit/aan.
 
Probleem 2 heb ik maar opgelost door eindelijk een harmony te kopen :P
Auto stand heb ik al ff niet meer geprobeerd, laat m wel op 720p staan. Heb toch maar een HD ready en het zapt ook nog eens sneller.
 
Terug
Bovenaan