A
Amelandbor
Heb sinds vandaag m'n Cisco HD DVR aangesloten.
Deze loopt via m'n Onkyo 606 naar de TV (Panasonic 42PX80).
Nu heb ik enkele problemen:
- Zodra ik beeldinstellingen wijzig in het UPC menu begint de hele zooi te knipperen. Lijkt op een soort handshake probleem. TV uitzetten en weer aanzetten helpt zolang AUTO resolutie niet geselecteerd is, anders blijft dit doorgaan zodra je gaat zappen.
- Volume is niet te bedienen met de UPC afstandbediening. Zodra je de Cisco rechtstreeks op de TV aansluit kan dit wel.
Iemand bekend met deze problemen en heeft iemand mogelijke oplossingen??
Deze loopt via m'n Onkyo 606 naar de TV (Panasonic 42PX80).
Nu heb ik enkele problemen:
- Zodra ik beeldinstellingen wijzig in het UPC menu begint de hele zooi te knipperen. Lijkt op een soort handshake probleem. TV uitzetten en weer aanzetten helpt zolang AUTO resolutie niet geselecteerd is, anders blijft dit doorgaan zodra je gaat zappen.
- Volume is niet te bedienen met de UPC afstandbediening. Zodra je de Cisco rechtstreeks op de TV aansluit kan dit wel.
Iemand bekend met deze problemen en heeft iemand mogelijke oplossingen??
