M
Mies
Sinds afgelopen weekend ben ik in het bezit van een Cisco HD DVR. Op zich werkt de box prima, maar zodra het ding voeding krijgt, geeft ie een hoge irritante fluit/pieptoon. Dus niet alleen bij opnemen als de hd werkelijk wat moet doen, maar zelfs in de standby stand.
Het is zelfs zo erg dat manlief zodra hij thuiskomt de stekker eruit trekt :'(. Je kunt het lawaai dat de box produceert meters ver nog horen. Het leek mij niet normaal en heb UPC gebeld, maar volgens de helpdesk is een hoge fluittoon inherent aan mediaboxen met een harde schijf.
Ik las in een ander topic ook al iemand met een klacht hierover. Zijn er nog meer mensen met de nieuwe Cisco box die hier last van hebben? Zijn er ook mensen met een Cisco box die wel stil is? En hoe reageert UPC bij jullie?
Het is zelfs zo erg dat manlief zodra hij thuiskomt de stekker eruit trekt :'(. Je kunt het lawaai dat de box produceert meters ver nog horen. Het leek mij niet normaal en heb UPC gebeld, maar volgens de helpdesk is een hoge fluittoon inherent aan mediaboxen met een harde schijf.
Ik las in een ander topic ook al iemand met een klacht hierover. Zijn er nog meer mensen met de nieuwe Cisco box die hier last van hebben? Zijn er ook mensen met een Cisco box die wel stil is? En hoe reageert UPC bij jullie?

