J
johanvv
Geacht forum,
Ik ga binnenkort over van de Philips HD-box (non-DVR) naar de Cisco HD-DVR. Ik bedien nu al mijn audio/video (incl. Mediabox) met de Logitech Harmony One afstandsbediening en dat gaat prima. In Logitech's apparaten database staat de UPC Mediabox.
Nu mijn vraag: moet ik in de Logitech Harmony het "mediabox" apparaat vervangen door iets anders om de Cisco te bedienen of is deze volledig compatibel met de Philips HB box ??
Iemand ervaring hiermee ?
Vast mijn dank,
Johan
Ik ga binnenkort over van de Philips HD-box (non-DVR) naar de Cisco HD-DVR. Ik bedien nu al mijn audio/video (incl. Mediabox) met de Logitech Harmony One afstandsbediening en dat gaat prima. In Logitech's apparaten database staat de UPC Mediabox.
Nu mijn vraag: moet ik in de Logitech Harmony het "mediabox" apparaat vervangen door iets anders om de Cisco te bedienen of is deze volledig compatibel met de Philips HB box ??
Iemand ervaring hiermee ?
Vast mijn dank,
Johan
Kies dan in je setup van de Logitech voor Kabelontvanger/UPC===>8485-DVB [de mediabox is de Cisco 8485-DVB]