• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco HD-DVR en Logitech Harmony

  • Onderwerp starter Onderwerp starter johanvv
  • Startdatum Startdatum
J

johanvv

Geacht forum,

Ik ga binnenkort over van de Philips HD-box (non-DVR) naar de Cisco HD-DVR. Ik bedien nu al mijn audio/video (incl. Mediabox) met de Logitech Harmony One afstandsbediening en dat gaat prima. In Logitech's apparaten database staat de UPC Mediabox.

Nu mijn vraag: moet ik in de Logitech Harmony het "mediabox" apparaat vervangen door iets anders om de Cisco te bedienen of is deze volledig compatibel met de Philips HB box ??

Iemand ervaring hiermee ?

Vast mijn dank,

Johan
 
Hoi,

nee je hoeft geen aanpassingen te maken. Ik heb ook een Logitech en ben net over op de Cisco. Dit ging zonder problemen.
 
Goed nieuws ShadowFighter, bedankt voor je snelle reactie.

Johan
 
In principe is het niet nodig. Wil je het nu echter wel netjes doen.. ;) Kies dan in je setup van de Logitech voor Kabelontvanger/UPC===>8485-DVB [de mediabox is de Cisco 8485-DVB]


Kijk dan nog even naar de opstartvolgorde, eerst tv en dan pas de mediabox met een vertraging van 2sec. Bij mij kreeg ik HDMI handshake problemen omdat de mediabox te snel opstartte.
 
Ik wil graag de functie van de Cisco AB 'radio' en 'dvr' op de Harmony overbrengen onder de knoppen 'Sound' en 'Picture' die ik niet in gebruik heb op de Harmony. Dit lukt mij tot nu toe niet...iemand een tip misschien?
 
den Tsaar zei:
Ik wil graag de functie van de Cisco AB 'radio' en 'dvr' op de Harmony overbrengen onder de knoppen 'Sound' en 'Picture' die ik niet in gebruik heb op de Harmony. Dit lukt mij tot nu toe niet...iemand een tip misschien?
Ik denk dat je dat beter op het Harmony forum kan vragen.
Daar kunnen ze toveren met een Harmony.
Wel even het type doorgeven.
https://www.harmony-forum.nl/
 
Terug
Bovenaan