- Berichten
- 279
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Nu sinds een goede 3 weken heb ik een Cisco HD DVR. Op zich naar tevredenheid, maar ik mis wel enorm het niet meer analoog kunnen kijken. Klinkt paradoxaal natuurlijk, want waarom HD TV nemen als je nog analoog wilt kijken. Nou, het feit dat mijn kinderen nu (nog) niet meer zelf de TV kunnen aanzetten vind ik wel vervelend.
Wat ik wel meerdere malen en continu heb geconstateerd zijn respectievelijk het wel hebben van geluid, maar geen beeld en een brom van het apparaat.
Na het inschakelen van de TV, het op HDMI zetten, en het aanzetten van de box heb ik nu meerdere malen gehad, dat de TV wel het geluid van de betreffende zender doorgeeft, maar het beeld blijft achterwege. Ik heb hierop al een keer de Helpdesk gebeld, want de box was kapot dacht ik, maar nadat de dame aan de lijn mij de box liet resetten, voeding gedurende 30 seconden eruit, was er weer geluid én beeld. Ik heb hierbij aangegeven dat ik geen gewoonte wil gaan maken van dit resetten. De dame gaf aan dat mijn melding nu geregistreerd staat. De volgende dag was er bij het inschakelen weer geen beeld, maar nu ook geen geluid. Na een reset waren beiden er weer.
Ik had voor deze Cisco HD DVR de Thomson DVR. Deze Thomson was nagenoeg geluidloos, maar de Cisco HD DVR produceert een vrijwel constante bromtoon. De Cisco staat op dezelfde plek als de Thomson met voldoende ventilatie rondom. De brom lijkt erger bij het opstarten, maar gaat feitelijk niet weg ook al is de brom na een tijdje wel wat minder.
Hoe is jullie ervaring?
Wat ik wel meerdere malen en continu heb geconstateerd zijn respectievelijk het wel hebben van geluid, maar geen beeld en een brom van het apparaat.
Na het inschakelen van de TV, het op HDMI zetten, en het aanzetten van de box heb ik nu meerdere malen gehad, dat de TV wel het geluid van de betreffende zender doorgeeft, maar het beeld blijft achterwege. Ik heb hierop al een keer de Helpdesk gebeld, want de box was kapot dacht ik, maar nadat de dame aan de lijn mij de box liet resetten, voeding gedurende 30 seconden eruit, was er weer geluid én beeld. Ik heb hierbij aangegeven dat ik geen gewoonte wil gaan maken van dit resetten. De dame gaf aan dat mijn melding nu geregistreerd staat. De volgende dag was er bij het inschakelen weer geen beeld, maar nu ook geen geluid. Na een reset waren beiden er weer.
Ik had voor deze Cisco HD DVR de Thomson DVR. Deze Thomson was nagenoeg geluidloos, maar de Cisco HD DVR produceert een vrijwel constante bromtoon. De Cisco staat op dezelfde plek als de Thomson met voldoende ventilatie rondom. De brom lijkt erger bij het opstarten, maar gaat feitelijk niet weg ook al is de brom na een tijdje wel wat minder.
Hoe is jullie ervaring?