• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco HD DVR (8485) 2e opname lukt niet

Berichten
251
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Cisco HD DVR (8485) vandaag deze box binnen gehad .probeer net een 2e opname te doen maar krijg het gele driehoekje dat dit niet kan ..weet iemand of dit eigenlijk wel mogelijk is met deze box ????
en eventuweel een oplossing .

met mijn oude philps ibox was het nooit geen plobleem .
 
De philips beschikt over 3 tuners en er kunnen dus twee opnames gemaakt worden en een progamma bekijken.
De cisco beschikt over 2 tuners en er kan dus maar een opname gemaakt worden terwijl je gelijk kijkt, de enige mogelijkheid 2 opnames te maken is er als je de box op stand by zet en niet ter gelijkertijd kijkt naar een ander progamma kijkt.

Dat is ook de reden dat ik extra zuinig ben op mijn philips box.
 
oke duidelijk .heb gelijk even gebeld dat ik mijn oude philips terug wil plaatsen (gelukkig had ik hem nog in huis)
dan gaat de cisco gelijk terug .moet nu wachten tot er bij de cisco het beeld op blauw gaat dan kon ik daarna mijn philips terug plaatsen ....
 
Je kan ook nog altijd 2 programma s tegelijkertijd opnemen met de Cisco en dan analoog kijken. Bij mij is dat 1 keer in de zoveel tijd want ik neem gelukkig niet vaak programma s op hetzelfde moment op. Maar ja het is wel minder..
 
Helaas werkt door een software update in december het tegelijk opnemen van 2 programma's met de Cisco vaak niet meer: https://ziggoforum.nl/topics/38216/
Als UPC het probleem al op gaat lossen, dan kan het nog wel een paar maanden duren :'(
Dus gewoon de Philips houden 8)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan