- Berichten
- 251
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Cisco HD DVR (8485) vandaag deze box binnen gehad .probeer net een 2e opname te doen maar krijg het gele driehoekje dat dit niet kan ..weet iemand of dit eigenlijk wel mogelijk is met deze box
?
en eventuweel een oplossing .
met mijn oude philps ibox was het nooit geen plobleem .
?en eventuweel een oplossing .
met mijn oude philps ibox was het nooit geen plobleem .
