• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco gelooft in modemsnelheid van 640 Mbps

Berichten
6.626
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Zie dit WebWereld bericht (https://www.webwereld.nl/nav/trillian?20598) en dit Cisco persbericht (https://newsroom.cisco.com/dlls/2005/prod_011105.html):

Volgens Cisco is het technisch mogelijk over het Docsis platform met de bestaande bekabeling 640 Mbps :o te halen. Dat is wat anders dan de 8 van Chello Plus nu. Voorlopig nog maar even kabel houden ipv ADSL :P
 
Fantastisch dat het mogelijk is!

Maar wat hebben wij daaraan, wanneer denk jij dat chello dat jou voor een redelijke prijs aanbied?
 
Chello zal op termijn wel moeten als ze de glasvezel initiatieven voor willen blijven. Wellicht dan niet de volledige 640, maar in ieder geval concurrerend met glas.

In ieder geval geeft het aan dat in het DOCSIS platform nog veel mogelijk is.
 
En als het bericht chello niet uitkomt...

...dan is het altijd goed nieuws voor de eventueel komende concurrent op de coaxkabel. (maar wanneer dat gebeurd...blijft company vs company fight) Jammer dat de gemeente geen eigen netwerk meer heeft voor consumenten(A2000 nu A640000 ;D)
 
Terug
Bovenaan