- Berichten
- 341
- Internet
- KPN
goedemorgen,
Ik heb sinds geisteren dit wifi-modem en daar heb ik wat vraagjes over.
1: Kan ik zonder gevaar voor eigen leven de "SPI Firewall Protection" uitzetten,
en zo nee, hoe kan ik dan uitzonderingen (poorten)toevoegen?
2: Het modem heeft een adres 192.xxx.xxx.1, maar mijn aangeslote apparaten beginnen pas boven de 20, dat kan ik toch gewoon aapassen zodat ze bij 192.xxx.xxx.2 beginnen en dan het maximum instellen op 15?
Ik heb sinds geisteren dit wifi-modem en daar heb ik wat vraagjes over.
1: Kan ik zonder gevaar voor eigen leven de "SPI Firewall Protection" uitzetten,
en zo nee, hoe kan ik dan uitzonderingen (poorten)toevoegen?
2: Het modem heeft een adres 192.xxx.xxx.1, maar mijn aangeslote apparaten beginnen pas boven de 20, dat kan ik toch gewoon aapassen zodat ze bij 192.xxx.xxx.2 beginnen en dan het maximum instellen op 15?