• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco EPC3928AD WIFI

  • Onderwerp starter Onderwerp starter robj28
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

robj28

Goeden dag,

Ik heb een Cisco EPC3928AD (Is al 1 x vervang door Ziggo).

Echter heeft deze wat rare gedraging.

-Static DHCP IP adressen werken niet (modem vergeet gelijk de instelling).
Volgens medewerk van Ziggo zou deze functie gewoon horen te werken ?

- Het modem kiest zelf wifi kanalen buiten de standaard 13.
Channel Width: 40MHz - Wide (auto)
Channel: 11 (auto)
Extended Channel: 15 (auto)

- Als wifi hotspots aan staat herstart het modem af en toe spontaan.


Zijn er meer mensen die problemen hebben met dit type modem ?
 
Hallo Rob,

Dat is een heel vreemd probleem! Waarom is de eerste modem vervangen? Zou je middels PB je postcode+huisnummer, klantnummer en een kopie van je bericht willen sturen? Dan kijken we of we iets voor je kunnen betekenen.

Groet,

Jelle
 
Hallo Rob,

Dat is een heel vreemd probleem! Waarom is de eerste modem vervangen? Zou je middels PB je postcode+huisnummer, klantnummer en een kopie van je bericht willen sturen? Dan kijken we of we iets voor je kunnen betekenen.

Groet,

Jelle

Hoi,

Ik heb een PB gestuurd.
 
Cisco EPC3928AD EuroDocsis 3.0 2-PORT Apps Voice Gateway, usb reageert niet meer

Beste leden van ziggo, ik heb de cisco router-modem en het werkt prima. echter de usb poort heeft gewerkt, maar nadat ik er een harddisk aan heb gehangen en een film ging streamen naar mijn tv, ging het beeld2 sec en soms 3 sec bevriezen. Nu doet de usb poort helemaal niks meer en het wordt niet meer herkend in het netwerk. Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn. Inmiddels heb ik de router al gereset maar noppes. Het ding is op een vreemde wijze verdwenen, het was er aanvankelijk er wel.
met vriendelijke groet
Kaan 12
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan