• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco EPC3928AD port forward fout?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pe1hmm

Forum Gebruiker
Berichten
1
Geachte forumleden,

Bij een nieuw geinstalleerd Ziggo modem heb ik een vreemde situatie na instellen port forwarding.
Uitgangssituatie: externe poortscan: geen poorten open.
Ik heb 1 regel aangemaakt in /app&gaming/port range forwarding/ nl:
external start 8080 stop 8081/ internal IP, start 80 stop 81, both, enabled. [save].
Nu kan ik van buiten connecten op 80 maar niet op 8080!
Een extreme poortscan toonde de onverwacht open poort 80.
Als ik de regel aanmaak voor alleen 80 <> 8080 is er geen connecten van buiten mogelijk.

De Ziggo helpdesk heeft ook een poortscan gemaakt en kan dit niet verklaren. Zijn er gebruikers die hetzelfde ervaren en misschien een verklaring of oplossing hebben?

Groet,
Wim

Firmware Version: epc3928a-E10-5-v302r125572-131030c-ZIG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan