Zojuist kreeg ik (eindelijk) nieuwe firmware op deze modem router. Veel kan ik er nog niet over zeggen, echter een SSID accepteert nu geen koppelstreepje - meer. Dat wordt een hoop apparaten opnieuw aanmelden.
Firmware: e3928A-E10-5-c3220r5592-150612c-ZIG
Firmware Build Time: Jun 12 12:43:43 2015
Firmware: e3928A-E10-5-c3220r5592-150612c-ZIG
Firmware Build Time: Jun 12 12:43:43 2015
Laatst bewerkt door een moderator: