• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco EPC3928AD MediaServer

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Druiventuin
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Druiventuin

Vraag: Hoe werkt de Cisco EPC3928AD MediaServer

Hallo allemaal,

Wij zijn nieuw bij Ziggo en hebben net alles geïnstalleerd.
Nu zag ik bij de geavanceerde instellingen een kopje genaamd, Media Server.
Ik gebruik nu ps3 media server om serie's naar de xbox 360 te streamen, maar
dat gaat niet helemaal vlekkeloos. Ik klikte op het kopje Media Server maar ik kon niets inschakelen op deze pagina.
In deze handleiding https://static.ziggo.nl/images/Geavanceerde_Gebruikershandleiding_CISCO_wifimodem+_tcm14-20618.pdf kan ik ook niets vinden over de Media Server. Heeft ziggo deze optie bewust geblokkeerd misschien?

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan