- Berichten
- 4
Ik heb vandaag een Cisco EPC3928 modem van Ziggo gekregen. Nu is het wifi bereik zoals verwacht niet erg best en wil ik de wifi interface voor zowel de 2,4 als de 5GHz uitzetten bij de settings maar dit lukt niet. Als ik Disable aanvink en dan save settings springt de instelling gewoon weer naar Enable. Iemand hier ervaring mee? Ik wil weer een afzonderlijke wifi router gaan gebruiken.
