• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco EPC3212 login gegevens?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter tubantus
  • Startdatum Startdatum
T

tubantus

Wat zijn de default login-gegevens van het Cisco EPC3212 modem?
 

Bijlagen

  • modem.PNG
    modem.PNG
    51,2 KB · Weergaven: 3.168
UPC modems hebben geen login gegevens zoals gebruikersnaam en wachtwoord.
Gewoon in je browser http://192.168.100.1 ingeven en je komt op de webpagina van de modem.
 
Het openingsscherm van de interface vraagt wel degelijk om die gegevens. Zie bijgevoegde schermuitsnede.
 
Johnny54 zei:
UPC modems hebben geen login gegevens zoals gebruikersnaam en wachtwoord.
Gewoon in je browser http://192.168.100.1 ingeven en je komt op de webpagina van de modem.

Hoe kom je hier nu bij ? ik heb een Thomson Wireless en die heeft ook een login. Je hoeft bij de Thomsom geen gebruikersnaam op te geven en als wachtwoord "admin" zonder de haakjes uiteraard. Misschien is dit bij de Cisco ook zo ingesteld ? en het adres van de Thomson is standaard 192.168.0.1 bij mij..

Joecks
 
Joecks: Je haalt modem en router door elkaar. Volgens mij heb je het over een router. In het voorgaande gaat het over een modem!
 
Van de Thomson TWG850 wist ik het, maar dat is ook geen gewoon modem, maar een modem / router.
Die beveiliging door naam / wachtwoord is nodig om je router gedeelte te kunnen beschermen tegen ongewenste veranderingen.

Alle andere modems hebben geen naam / wachtwoord en daarom ging ik ervan uit dat de nieuwe Cisco EPC3212 het ook niet had.
Mijn fout. :embarassed:
 
Johnny54 zei:
Van de Thomson TWG850 wist ik het, maar dat is ook geen gewoon modem, maar een modem / router.
Die beveiliging door naam / wachtwoord is nodig om je router gedeelte te kunnen beschermen tegen ongewenste veranderingen.

Alle andere modems hebben geen naam / wachtwoord en daarom ging ik ervan uit dat de nieuwe Cisco EPC3212 het ook niet had.
Mijn fout. :embarassed:

Tja , ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het voor de Cisco dan ook niet weet, voor de Thomson is het inderdaad voor de Router functionaliteit.. Waarom de Cisco het erop heeft zitten weet ik dan ook niet.....
 
tubantus zei:
Het openingsscherm van de interface vraagt wel degelijk om die gegevens. Zie bijgevoegde schermuitsnede.

je kan op internet zoeken, er zijn lijsten met paswoorden en inlognamen , engels
je kan ook proberen admin admin
user admin oid.
 
Terug
Bovenaan