M
MADLAX
Ik heb zins woensdag de nieuwe modem binnen, en heb het gisteren geprobeerd aan te sluiten..
Maar na het opstarten(processen) komt die niet verder dan de DS ledje dat blijft knipperen..
Nu is mijn vraag is dat normaal voor een niet geactiveerd modem?
Dacht altijd dat alleen het online ledje moeilijk ging doen als je modem niet geactiveerd is...
Ik vraag het omdat mijn arris502b nog werkt, en ik denk dat de EPC3212 nog niet geactiveerd is..
Daarom vroeg me af of het een connectie probleem is, ik heb het op alle mogelijk aansluit manieren getest..
Ik vraag het omdat ik gewoon geen zin heb om in het weekend zonder internet te zitten..
Grtz, MADLAX
Maar na het opstarten(processen) komt die niet verder dan de DS ledje dat blijft knipperen..
Nu is mijn vraag is dat normaal voor een niet geactiveerd modem?
Dacht altijd dat alleen het online ledje moeilijk ging doen als je modem niet geactiveerd is...
Ik vraag het omdat mijn arris502b nog werkt, en ik denk dat de EPC3212 nog niet geactiveerd is..
Daarom vroeg me af of het een connectie probleem is, ik heb het op alle mogelijk aansluit manieren getest..
Ik vraag het omdat ik gewoon geen zin heb om in het weekend zonder internet te zitten..
Grtz, MADLAX

