W
wully4u
Allereerst: ik ben een newbee op dit gebied hoor; dus als ik domme dingen "zeg".... sorry!
Kwam geen "hits" tegen met het zoeken op het forum, dus ik denk dat ik de eerste ben met deze combi-problemen.
Eergisteren het pakket van UPC binnengekregen.
Alles aangesloten en in no-time lekker snel internet (24,4
met een kabel naar modem verbinding.
Gisteren m'n WL-331 (aangeschaft omdat 't een N is) losgekoppeld van m'n telfort-zyxcell om op de 3212 te "proberen".
Zonder enige aanpassingen in beide apparaten draadloos en snel internet.
Alles netjes neergezet/gehangen zoals ik het uiteindelijk wil hebben; noppes de nada draadloos internet meer.
Bedraad geprobeerd; dan weer wel en dan weer niet..... uiteindelijk nu wel.
Van alles en nog wat geprobeerd, maar gaat niet lukken zonder hulp.
Raar verhaal misschien, maar ik weet echt niet wat ik verkeerd heb gedaan.
Stroom er af gehaald, gereset (behalve de cisco, want dat durf ik niet).... alles weer aangezet in de juiste volgorde (modem, acc pnt, laptop)....
Het acc pnt wordt wel gezien, maar er is gewoon niks tussen de cisco en de sitecom gaande...
Wie kan mij helpen..... draai nu weer (tijdelijk tot telfort abo over is) op de zyxcell....
Dus
Kwam geen "hits" tegen met het zoeken op het forum, dus ik denk dat ik de eerste ben met deze combi-problemen.
Eergisteren het pakket van UPC binnengekregen.
Alles aangesloten en in no-time lekker snel internet (24,4
met een kabel naar modem verbinding.Gisteren m'n WL-331 (aangeschaft omdat 't een N is) losgekoppeld van m'n telfort-zyxcell om op de 3212 te "proberen".
Zonder enige aanpassingen in beide apparaten draadloos en snel internet.
Alles netjes neergezet/gehangen zoals ik het uiteindelijk wil hebben; noppes de nada draadloos internet meer.
Bedraad geprobeerd; dan weer wel en dan weer niet..... uiteindelijk nu wel.
Van alles en nog wat geprobeerd, maar gaat niet lukken zonder hulp.
Raar verhaal misschien, maar ik weet echt niet wat ik verkeerd heb gedaan.
Stroom er af gehaald, gereset (behalve de cisco, want dat durf ik niet).... alles weer aangezet in de juiste volgorde (modem, acc pnt, laptop)....
Het acc pnt wordt wel gezien, maar er is gewoon niks tussen de cisco en de sitecom gaande...
Wie kan mij helpen..... draai nu weer (tijdelijk tot telfort abo over is) op de zyxcell....
Dus

Die heel veel mensen overigens maken als ze van ADSL naar kabel overstappen. Bij kabel krijg je standaard geen router geleverd, slechts een modem.