Z
zizou2004014
Ik heb een vraagje, ik heb dus nu een 25mb abonnement van UPC.
Alle lichtjes van de up- en downstream staan aan, als ik in de modem interface zit dan zie je dat de 4 channels allemaal een goed signaal hebben en channel 1 van de upstream ook.
Alleen er is één irritant iets en dat is dat de cable modem status op scanning blijft en het komt maar niet op operational mode.
Wie weet hoe dit te verhelpen is?
Alle lichtjes van de up- en downstream staan aan, als ik in de modem interface zit dan zie je dat de 4 channels allemaal een goed signaal hebben en channel 1 van de upstream ook.
Alleen er is één irritant iets en dat is dat de cable modem status op scanning blijft en het komt maar niet op operational mode.
Wie weet hoe dit te verhelpen is?

Ik zal mijn info zo updaten, wel een mooie forum en zeer snelle reacties.
