M
masterblaster
Ik heb net een weekie ofzo Cisco ECP3212 en het valt mij op dat altijd alle 8 down- en 4 up kanalen in gebruik zijn. Ik dacht altijd dat het aantal kanalen naar gelang de benodigde capaciteit behoefte in de wijk bijgeschakeld zouden worden. Voor mij lijkt het nu dat deze wijk/netwerk al aardig aan het dichtslippen is (want alle kanalen zijn altijd in gebruik
).
Klopt mijn redenatie, of is het klinklare boo-boo?
). Klopt mijn redenatie, of is het klinklare boo-boo?

