• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco EPC3208 wordt gewijgerd door het UPC netwerk

  • Onderwerp starter Onderwerp starter timbosie
  • Startdatum Startdatum
T

timbosie

Mijn modem is vandaag ineens spontaan beginnen met rebooten lijkt het op.

Hij kan de downstream wel vinden maar na 1 minuut proberen de upstream te vinden gaan alle lampjes 4x knipperen en dan reboot het hele apparaat zichzelf.

Digitale TV werkt gewoon dus ik weet dat ik een goed signaal heb in huis.

wordt het toch mijn cisco laten vervangen of moet ik gewoon wachten totdat het cisco zichzelf weer kan aanmelden op het netwerk van UPC ?

ik heb hem er nu maar even afgetrokken stel dat ze hem blacklisten op hun netwerk.

ik zit nu via een buurman via wifi ( die heeft ook UPC ) te werken en daarom weet ik dat er geen buurtstoring is. dus het moet dus in mijn huis zitten waarom ik niet meer het internet op kan.

Komt het voor dat UPC modems ineens kickt van hun netwerk ? of is er toch iets mis met mijn signaal in huis ? hoe kan ik de upstream channel testen zonder het modem ?
 
Doe eens de test op pagina 999 of kijk of vod werkt. Werkt dit niet is er iets met je retour signaal. Werkt dit wel sluit dan, indien mogelijk, het modem aan op denplek van je mb. Komt hij hier wel online dan ligt het waarschijnlijk een de gebruikte splitter. Niet online dan waarschijnlijk modem probleem.
Probeer ook nog eens je modem direct op aop aan te sluiten. Komt hij dan wel online, post dan ff de modem waardes. Succes
 
Het water is weer aan :D hij werkt weer. Geen idee wat er aan de hand was maar hij heeft de hele nacht eruit gelegen maar is nu weer braaf online. Denk netwerk werkzaamheden misschien ? mijn buren hebben nergens last van gehad heb nu wel een backup lijn geregeld de volgende x kan ik gewoon lekker door internetten :D
 
Terug
Bovenaan