- Berichten
- 4.151
- Digitale TV
- Ziggo
Volgens mij is dit de nieuwste domme modem van Upc, heb hem ook pas een maand of 2. Het is ook aan de Fw te zien, want dat is nog een testversie,naam is: EPC3208-ESIP-12-v302r125532-111109c_upc-TEST . Ik weet niet of de 3212 nog wordt uitgedeeld, maar op zich vreemd dat deze met lager nummer de nieuwe is, zou die nadelen hebben vanwege dat lagere nummer?
Ik vind het wel leuk om eens boven water te krijgen, of er euvels zijn, en zoja welke dan, en een topic voor deze (gewilde, want zonder wifi) modem kan geen kwaad, hoor wel van de moderators als dat anders ligt.
Wat moet ik testen? Tot nu toe alles goed, max speed @ usenet, torrent, en gamen gaat ok (enkel CS:source gespeeld). Hoe laten we deze modem zweten?
edit: oorspronkelijk gestart als 3208 topic, nu ook voor de 3212, het zijn broertjes tenslotte.
Ik vind het wel leuk om eens boven water te krijgen, of er euvels zijn, en zoja welke dan, en een topic voor deze (gewilde, want zonder wifi) modem kan geen kwaad, hoor wel van de moderators als dat anders ligt.
Wat moet ik testen? Tot nu toe alles goed, max speed @ usenet, torrent, en gamen gaat ok (enkel CS:source gespeeld). Hoe laten we deze modem zweten?
edit: oorspronkelijk gestart als 3208 topic, nu ook voor de 3212, het zijn broertjes tenslotte.


