- Berichten
- 16.915
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Even apart topic...
Sorry Ko, maar ik heb het gevoel dat je modem een beetje aan het eind van z'n latijn aan het komen is.
Uploadpowerlevel die op bepaalde kanalen hoger is dan anders duidt op problemen met een bepaalde frequentie. De groene kabel blijft voor alle frequenties hetzelfde, dus zou het modem het zelf steeds moeilijker gaan krijgen om de straatkast te bereiken. Een uploadpowerlevel van 55dBmV is al extreem hoog. Andere modem geen optie? If it aint broke, don't fix it, maar gaat nu wel aardig fout met de EPC3000.
ko zei:En ja hoor, UPC heeft het Upstream Channel ID alweer van 3 naar 4 gezet. UL is pet: valt soms helemaal weg. Het Upstream Powerlevel is 55,3 dBmV. Te hoog dus.
Sorry Ko, maar ik heb het gevoel dat je modem een beetje aan het eind van z'n latijn aan het komen is.
Uploadpowerlevel die op bepaalde kanalen hoger is dan anders duidt op problemen met een bepaalde frequentie. De groene kabel blijft voor alle frequenties hetzelfde, dus zou het modem het zelf steeds moeilijker gaan krijgen om de straatkast te bereiken. Een uploadpowerlevel van 55dBmV is al extreem hoog. Andere modem geen optie? If it aint broke, don't fix it, maar gaat nu wel aardig fout met de EPC3000.
