A
ArsLP
Goedemorgen forumleden…
Ik word gek van mijn Cisco modem/router epc3925, sinds een dag of 4 á 5 gooit deze steeds mijn wifi verbinding eraf met mijn Android telefoon.
Ik heb mijn Samsung Galaxy S2 Plus telefoon al terug gezet naar fabrieks-instellingen en zelfs voorzien van nieuwe software. Ook heb ik de Cisco een hard reset gegeven zodat die weer op de standaard instellingen staat en ook dat hielp niets. Hij ontkoppeld de verbinding zowel via mijn eigen SIDD als met mijn Ziggo Hotspot.
Ik maak nu verbinding via mijn D-Link dir 505 repeater en die is stabiel en de WiFi verbinding blijft gekoppeld. Ook als ik een verbinding maak met een Ziggo Hotspot van de buren is prima…. Maar alle verbindingen via mijn eigen Cisco epc 3925 worden verbroken na een paar minuten en dan weer verbonden. (aan/uit/aan/uit... enz enz)
De internet verbindingen met mijn Laptop, notebook en vaste pc zijn perfect en die worden er niet van tijd tot tijd uitgegooid door de Cisco.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem.?
Alvast bedankt voor de tips en het meedenken. :thumb up:
Ik vertik het om dat dure nummer van Ziggo te bellen of een twitter account aan te maken. Is de Ziggo klachten afdeling niet meer via email bereikbaar.??
Ik word gek van mijn Cisco modem/router epc3925, sinds een dag of 4 á 5 gooit deze steeds mijn wifi verbinding eraf met mijn Android telefoon.
Ik heb mijn Samsung Galaxy S2 Plus telefoon al terug gezet naar fabrieks-instellingen en zelfs voorzien van nieuwe software. Ook heb ik de Cisco een hard reset gegeven zodat die weer op de standaard instellingen staat en ook dat hielp niets. Hij ontkoppeld de verbinding zowel via mijn eigen SIDD als met mijn Ziggo Hotspot.
Ik maak nu verbinding via mijn D-Link dir 505 repeater en die is stabiel en de WiFi verbinding blijft gekoppeld. Ook als ik een verbinding maak met een Ziggo Hotspot van de buren is prima…. Maar alle verbindingen via mijn eigen Cisco epc 3925 worden verbroken na een paar minuten en dan weer verbonden. (aan/uit/aan/uit... enz enz)
De internet verbindingen met mijn Laptop, notebook en vaste pc zijn perfect en die worden er niet van tijd tot tijd uitgegooid door de Cisco.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem.?
Alvast bedankt voor de tips en het meedenken. :thumb up:
Ik vertik het om dat dure nummer van Ziggo te bellen of een twitter account aan te maken. Is de Ziggo klachten afdeling niet meer via email bereikbaar.??
Laatst bewerkt door een moderator: