Cisco epc gooit steeds mijn android phone van de wifi verbinding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

ArsLP

Goedemorgen forumleden…
Ik word gek van mijn Cisco modem/router epc3925, sinds een dag of 4 á 5 gooit deze steeds mijn wifi verbinding eraf met mijn Android telefoon.


Ik heb mijn Samsung Galaxy S2 Plus telefoon al terug gezet naar fabrieks-instellingen en zelfs voorzien van nieuwe software. Ook heb ik de Cisco een hard reset gegeven zodat die weer op de standaard instellingen staat en ook dat hielp niets. Hij ontkoppeld de verbinding zowel via mijn eigen SIDD als met mijn Ziggo Hotspot.


Ik maak nu verbinding via mijn D-Link dir 505 repeater en die is stabiel en de WiFi verbinding blijft gekoppeld. Ook als ik een verbinding maak met een Ziggo Hotspot van de buren is prima…. Maar alle verbindingen via mijn eigen Cisco epc 3925 worden verbroken na een paar minuten en dan weer verbonden. (aan/uit/aan/uit... enz enz)


De internet verbindingen met mijn Laptop, notebook en vaste pc zijn perfect en die worden er niet van tijd tot tijd uitgegooid door de Cisco.


Heeft iemand een oplossing voor dit probleem.?


Alvast bedankt voor de tips en het meedenken. :thumb up:

Ik vertik het om dat dure nummer van Ziggo te bellen of een twitter account aan te maken. Is de Ziggo klachten afdeling niet meer via email bereikbaar.??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dus je vertikt het om op contact te zoeken met Ziggo en klaagt dan maar hier?
 
Dus je vertikt het om op contact te zoeken met Ziggo en klaagt dan maar hier?
Beter lezen... ik klaag niet, maar heb een vraag en Ziggo schijnt tegenwoordig niet bereikbaar te wezen via de email.
Maar bedankt voor je bijdrage deze is zeker 99 van de 100 punten waard. :?
 
Normaal is Ziggo gratis te bellen via 1200. Maar jij kiest ervoor om geen vaste lijn te hebben.
Als je iedere maand je beltegoed op hebt, wordt bellen naar Ziggo ook duur.
De meeste mensen krijgen hun belbundel trouwens nooit meer op.
Maar Ziggo hoef je ook niet te bellen, want dit is een probleem van je telefoon, want dat is het enige toestel van jou wat de verbinding verliest.
 
Het vreemde is dat de verbinding met mijn android goed is op het modem van de buren... ook de ziggo hotspot verbindingen zijn goed, zolang deze maar niet lopen via mijn eigen modem.

Dus zodra mijn telefoon verbonden is via Wifi via mijn Cisco modem is het slecht de laatste 4 a 5 dagen.

Zodra mijn telefoon verbonden is via Wifi (hotspot) van de buren of via mijn eigen D-Link repeater dir 505 is er niets aan de hand en is de verbinding goed tot zeer goed te noemen.
 
Misschien dat er een andere wifi zender bijgekomen is die de verbinding op dat kanaal stoort. En wel net genoeg om er alleen dat ene apparaat last van te geven.
In elk geval lijkt me dat het meest waarschijnlijk als het vroeger wel goed ging en je zelf niets hebt aangepast.
 
Misschien dat er een andere wifi zender bijgekomen is die de verbinding op dat kanaal stoort. En wel net genoeg om er alleen dat ene apparaat last van te geven.
In elk geval lijkt me dat het meest waarschijnlijk als het vroeger wel goed ging en je zelf niets hebt aangepast.
Kijk dit is een tip waar ik wat aan heb en had.. tot nu toe.
Ik heb sinds een week een Foscam ipcam geïnstalleerd, net een paar veranderingen in de instellingen uitgevoerd op de Cisco epc3925 en tot nu toe is de android telefoon verbinding stabiel. :thumb up:
Bedankt Briolet... beetje stom dat ik dat niet zelf bedacht heb.... gelukkig zijn er mensen die je wel helpen met raad. :frons:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan