• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco EPC 3925

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Henri-Aalten
  • Startdatum Startdatum
H

Henri-Aalten

Ik bezit hier een Cisco EPC 3925

Deze modem router heeft 4 vaste internet aansluitingen, wordt alleen aansluiting 1 gebruikt.
Op de aansluitingen 2-3-4- heb ik geen internet, alleen dus op nummer 1

Moet je dit ergens instellen

De afspraak voor een monteur duurt nu 6 weken. duurt mij te lang.
Kan nu maar op een computer bekabeld werken.
 
je modem staat waarschijnlijk in bridge mode
kijk maar op deze link hieronder hoe je hem weer in router mode zet dan zullen alle uitgangen het weer doen .

https://ziggoforum.nl/topics/46077/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan