B
boudewns
Pasgeleden was de dvr 1 hd zender aan het opnemen, tegelijkertijd keken we avatar op veronica HD.
Deze een tijdje gepauzeerd. Na hervatten van de uitzending was het avatar minecraft style, blokjes blokjes blokjes. Tijdens een reclameblok van zender gewisseld om weer live te gaan kijken en beeld was weer ok. Het leek erop dat de box het niet trok om een hd stream op te nemen en er ook nog eentje te kijken na pauzeren, (na pauzeren is het opnemen en afspelen tegelijk)
Is dit een bekend probleem?
Oh ja, box krijgt ook geen ip adres, dus on demand werkt niet. Signaal sterkte is ok, fabrieksinstellingen terug gezet, geforceerde firmware update gedaan, internet splitter verwijderd, niets helpt. Maar voor dit laatste ga ik nog maar eens met 1200 bellen.
Deze een tijdje gepauzeerd. Na hervatten van de uitzending was het avatar minecraft style, blokjes blokjes blokjes. Tijdens een reclameblok van zender gewisseld om weer live te gaan kijken en beeld was weer ok. Het leek erop dat de box het niet trok om een hd stream op te nemen en er ook nog eentje te kijken na pauzeren, (na pauzeren is het opnemen en afspelen tegelijk)
Is dit een bekend probleem?
Oh ja, box krijgt ook geen ip adres, dus on demand werkt niet. Signaal sterkte is ok, fabrieksinstellingen terug gezet, geforceerde firmware update gedaan, internet splitter verwijderd, niets helpt. Maar voor dit laatste ga ik nog maar eens met 1200 bellen.