Hallo,
Sinds kort de 8485 in gebruik, so far so good......
Toch zou ik graag de ontvangstparameters eens willen controleren.
Waar vind ik het menu 1789?
De box hangt aan tenminste 15 mtr. Koka (AOP=wcd)
Tevens is op de wcd (d.m.v. Hirschmann splitter) aangesloten een DVB-C USB-tuner aan onze Dreambox Sat PVR met ca. 10 mtr Koka.
Op de Cisco is de beeldkwaliteit goed (geen blokjes o.i.d.), eveneens op de Dreambox maar op RTV-NH en AT5 zijn de BER-waardes de laatste tijd opgelopen. (van 0-1 tot nu ca. 25)
Wordt het nu tijd om aan versterker te denken maar ik ben bang voor oversturing van de Cisco-doos.
Kan met zo'n versterker (dacht aan FRA 752N) goed nog beter worden of toch maar wachten totdat echt een beeldverslechtering zichtbaar is?
Dank voor eventuele suggesties!
Sinds kort de 8485 in gebruik, so far so good......
Toch zou ik graag de ontvangstparameters eens willen controleren.
Waar vind ik het menu 1789?
De box hangt aan tenminste 15 mtr. Koka (AOP=wcd)
Tevens is op de wcd (d.m.v. Hirschmann splitter) aangesloten een DVB-C USB-tuner aan onze Dreambox Sat PVR met ca. 10 mtr Koka.
Op de Cisco is de beeldkwaliteit goed (geen blokjes o.i.d.), eveneens op de Dreambox maar op RTV-NH en AT5 zijn de BER-waardes de laatste tijd opgelopen. (van 0-1 tot nu ca. 25)
Wordt het nu tijd om aan versterker te denken maar ik ben bang voor oversturing van de Cisco-doos.
Kan met zo'n versterker (dacht aan FRA 752N) goed nog beter worden of toch maar wachten totdat echt een beeldverslechtering zichtbaar is?
Dank voor eventuele suggesties!