• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco DVR 8485 - verborgen menu 1789 ?

Berichten
697
Hallo,

Sinds kort de 8485 in gebruik, so far so good......
Toch zou ik graag de ontvangstparameters eens willen controleren.
Waar vind ik het menu 1789?

De box hangt aan tenminste 15 mtr. Koka (AOP=wcd)

Tevens is op de wcd (d.m.v. Hirschmann splitter) aangesloten een DVB-C USB-tuner aan onze Dreambox Sat PVR met ca. 10 mtr Koka.

Op de Cisco is de beeldkwaliteit goed (geen blokjes o.i.d.), eveneens op de Dreambox maar op RTV-NH en AT5 zijn de BER-waardes de laatste tijd opgelopen. (van 0-1 tot nu ca. 25)

Wordt het nu tijd om aan versterker te denken maar ik ben bang voor oversturing van de Cisco-doos.
Kan met zo'n versterker (dacht aan FRA 752N) goed nog beter worden of toch maar wachten totdat echt een beeldverslechtering zichtbaar is?

Dank voor eventuele suggesties!
 
Bedankt voor de tip!
Opmerkelijk was dat de kwaliteit overal met 100% werd aangegeven en dat bij >15 mtr Coax (Koka 799)
 
Terug
Bovenaan