• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

cisco box in opstart loop loading>>>>>

  • Onderwerp starter Onderwerp starter johnny78
  • Startdatum Startdatum
J

johnny78

Mijn cisco hd box blijft constand in een loop loading>>>>>> aan geven.
Al meerdere malen een update uitgevoerd maar niets helpt.

Iemand nog iedeen?

Greetz
 
johnny78 zei:
Mijn cisco hd box blijft constand in een loop loading>>>>>> aan geven.
Al meerdere malen een update uitgevoerd maar niets helpt.

Iemand nog iedeen?

Greetz
Probeer het volgende eens.

1 terug naar fabriekinstellingen, OK geven, code invoeren.

2 op het moment dat de box gaat zoeken abrupt de stekker er uittrekken en na ± 10 sec. de stekker er weer aankoppelen.

3 wachten totdat de box weer online is en nieuwe installatie uitvoeren met als code 000.

4 uiteraard kan de box niets vinden, en weer abrupt de stekker er uittrekken, en na ± 10 sec. de stekker er weer aankoppelen.

5 wachten totdat de box weer online is en nieuwe installatie uitvoeren met nu de juiste code.

Als het goed is doorloopt de box het installatie proces met succes en kijk dan eens of alles goed gaat.

Cheers
 
@AntS, dat zal weinig helpen als de box in loading loop zit(start gewoon simpel weg de firmware niet en blijft in bootloader hangen)

Eenigste wat je kan doen is uurtje de box van stroom laten, en dan opnieuw proberen.
 
hij heeft vanacht al uitgestaan maar dat heeft tot nu toe nog niet geholpen.
 
Ik had van de week ook zoiets, dat het bleef hangen. /Wat bij mij hielp, is de upc knop ingedrukt houden.
 
nope helpt ook niet.

Ik heb intussen ook al upc gebeld en ze sturen een nieuwe op.
hij is dus overleden denk ik. gisteren na film1 ondemand toen de film klaar was bleef hij hangen en wilder er niet meer uit, sinds dien werkt hij niet meer.

Ik moet gewoon wachten op een andere.

ik zag dat er een nieuwe uitvoering was de cisco 8685, ik weet alleen niet wat er hier nieuwer aan is tenopzichte van de oudere 8485.
 
breen1969 zei:
Ik had van de week ook zoiets, dat het bleef hangen. /Wat bij mij hielp, is de upc knop ingedrukt houden.

inmiddels dat ook geprobeerd maar dat hielp ook niet.
Met de upc knop ingedruk,, op de box zelf of afstandsbediening?
 
johnny78 zei:
inmiddels dat ook geprobeerd maar dat hielp ook niet.
Met de upc knop ingedruk,, op de box zelf of afstandsbediening?

Op de afstandsbediening, en even vasthouden. Voor een paar seconden.
 
Terug
Bovenaan