Ik overweeg mijn dvr box in te ruilen voor een hd box (cisco is wat je krijgt volgens de upc website).
Vraag: deze cisco box schijnt geen analoge uitgang te hebben zodat doorlussen van het analoge signaal naar je tv/harddisrecorder lastiger wordt en je het bovendien moet doen met de tergend langzame teletekst van upc digital.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Vraag: deze cisco box schijnt geen analoge uitgang te hebben zodat doorlussen van het analoge signaal naar je tv/harddisrecorder lastiger wordt en je het bovendien moet doen met de tergend langzame teletekst van upc digital.
Heeft iemand hier ervaring mee?
)
