- Berichten
- 17.521
- Internet
- Odido
- Ziggo
Kan het zo snel niet vinden op het forum maar werkt Series Linking bij deze box wel als de energiestand op Laag staat?
Heb deze box nog maar net een week in mijn bezit maar het lijkt erop dat deze functie niet werkt bij deze energiestand.
Gisteravond de serie Grensland niet opgenomen maar de eenmalige opname van de GP op de BBC wel.
Afgelopen vrijdag ook al een aflevering van een serie gemist.
Is dit een nadeel van energie besparen?
Heb deze box nog maar net een week in mijn bezit maar het lijkt erop dat deze functie niet werkt bij deze energiestand.
Gisteravond de serie Grensland niet opgenomen maar de eenmalige opname van de GP op de BBC wel.
Afgelopen vrijdag ook al een aflevering van een serie gemist.
Is dit een nadeel van energie besparen?