• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco 8685 series linking en energiestand laag

Berichten
17.521
Internet
  1. Odido
  2. Ziggo
Kan het zo snel niet vinden op het forum maar werkt Series Linking bij deze box wel als de energiestand op Laag staat?
Heb deze box nog maar net een week in mijn bezit maar het lijkt erop dat deze functie niet werkt bij deze energiestand.
Gisteravond de serie Grensland niet opgenomen maar de eenmalige opname van de GP op de BBC wel.
Afgelopen vrijdag ook al een aflevering van een serie gemist.

Is dit een nadeel van energie besparen?
 
Dit heeft niets met de energie besparen stand te maken. Box krijgt op tijd een signaal om wakker te worden (± 5 min. voor aanvang).

Niet alle series staan op de juiste manier in de epg en dus weet de box niet dat er meerdere afleveringen zijn.
Als je een programma wilt opnemen dan moet je even een kijkje nemen of onder het tabje met de 'i' de meerdere afleveringen vermeld zijn, meestal is dit niet zo en vind er ook geen opname plaats. Serie linking werkt dan niet.
 
Maar als ik onder die i kijk naar de lijst van op te nemen afleveringen staat er hooguit de eerstvolgende.
Ik heb daar nog nooit een hele rits afleveringen gezien?
Mijn tv kan gelukkig ook opnemen, zet daar voor de zekerheid ook maar wat in.
 
Robert Koopman zei:
Maar als ik onder die i kijk naar de lijst van op te nemen afleveringen staat er hooguit de eerstvolgende.
Ik heb daar nog nooit een hele rits afleveringen gezien?

Hangt ook van de zenders af... als een zender maar één week programma informatie geeft, zal je nooit een opname voor de week erna tussen de geplande opnames zien.
 
Bij mijn oude Philips box stond er bijna altijd dat het niet beschikbaar was maar nam het toch op.
Met deze box lijkt het wat onbetrouwbaarder.
En ik wil Ten Oorlog vanavond zeker niet missen!
 
Persoonlijk heb ik serie linking altijd al de meest onbetrouwbare methode gevonden ook bij mijn oude Philips.
Daarom programeer ik ook bij series liever elke aflevering afzonderlijk in de gids iets meer werk maar minder ergernissen.
 
Terug
Bovenaan