D
Dennis66
Hoi,
Vandaag een Cisco DVR 8685 gekregen, vanwege een nieuw abbonement. Misschien een hele domme vraag, maar ik zie dat er bij optische uitgang/ingang(?) een plastic dingetje zit. Kan ik deze alsnog gebruiken voor mijn Home Cinema Set?
Sorry voor deze hele domme vraag, maar ik ben ook maar een leek...
Vandaag een Cisco DVR 8685 gekregen, vanwege een nieuw abbonement. Misschien een hele domme vraag, maar ik zie dat er bij optische uitgang/ingang(?) een plastic dingetje zit. Kan ik deze alsnog gebruiken voor mijn Home Cinema Set?
Sorry voor deze hele domme vraag, maar ik ben ook maar een leek...

Ik krijg de optische plug er niet ingedouwd? Hoe kan dat?