• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco 8685 Optische uitgang?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dennis66
  • Startdatum Startdatum
D

Dennis66

Hoi,

Vandaag een Cisco DVR 8685 gekregen, vanwege een nieuw abbonement. Misschien een hele domme vraag, maar ik zie dat er bij optische uitgang/ingang(?) een plastic dingetje zit. Kan ik deze alsnog gebruiken voor mijn Home Cinema Set?

Sorry voor deze hele domme vraag, maar ik ben ook maar een leek... ;D
 
Bedankt! Je hebt me enorm uit de brand geholpen, nu kan ik zowel luisteren via tv als via mediaspeler, zonder om te wisselen, hier was ik nl. al bang voor!
 
Iets te vroeg gejuicht... :( Ik krijg de optische plug er niet ingedouwd? Hoe kan dat?
 
Kan er maar op één manier in... en ja, de optische uitgang zit op alle boxen (van de Philips weet ik het niet zeker).
 
welke kabel had ik dan moeten kopen? In de vorige mediabox (Pace HD) kon ik de optische kabel er wel in krijgen. Was deze uitgang dan anders dan de huidige (Cisco 8685)?
 
Dit is de aansluiting/kabel...

roline_toslink_mini_1.jpg


Ingang/uitgang op apparaat...

m1fydb2wfxwv.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
laat maar, ik ben er al achter. In mijn homecinemaset zit een digitale coaxiale ingang en in de Cisco een optische uitgang, dus dat is het verschil... ik moet nu dus op zoek naar een kabeltje met een coaxplug en een optische plug.
 
ik keek op conrad.nl, daar heb ik geen kabeltje gevonden, maar wel een omvormer van coaxiaal naar optisch. pfff... dus een omvormer nodig en een optisch kabeltje... klopt dat? of hebben jullie wel een kabeltje gevonden? zo ja, waar dan?
 
Terug
Bovenaan