R
Rkltnk83
Hoi mensen.
Ik heb een probleem bij elke zender word het beeld tijdelijk zwart (geluid blijft wel) soms blijft ie zwart en dan moet ik op kanaal van de tv veranderen (vind ik zowiezo al raar dat als ik dat doe dat hij dan wel weer doet.) kabels allemaal gecontroleerd maar is allemaal goed.
Fabrieksinstellingen gedaan maar hij blijft het doen.
Lijkt me toch raar dat het san de hd recorder ligt van Ziggo als ik zelfs met de afstandsbediening van de tv zelf (dus niet de reciever) een keer zap en hij doet weer. En na 5min komt probleem zo weer
Ik heb een probleem bij elke zender word het beeld tijdelijk zwart (geluid blijft wel) soms blijft ie zwart en dan moet ik op kanaal van de tv veranderen (vind ik zowiezo al raar dat als ik dat doe dat hij dan wel weer doet.) kabels allemaal gecontroleerd maar is allemaal goed.
Fabrieksinstellingen gedaan maar hij blijft het doen.
Lijkt me toch raar dat het san de hd recorder ligt van Ziggo als ik zelfs met de afstandsbediening van de tv zelf (dus niet de reciever) een keer zap en hij doet weer. En na 5min komt probleem zo weer