• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco 8485

  • Onderwerp starter Onderwerp starter sofie99
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sofie99

Zo wordt je als trouwe klant bij Ziggo afgescheept
als de garantie afgelopen is kunnen ze niets voor je doen.
ik had problemen met mij cisco 8485 met het opnemen en weer geven
Geachte heer/mevrouw Versteeg,

Onlangs heeft u contact gehad met onze klantenservice waarbij u heeft aangegeven dat de cisco recorder niet goed meer werkt. Helaas is gebleken dat het apparaat buiten de garantie valt en heeft u uw klacht geuit over het niet goed werkende apparaat. Vandaag heb ik u telefonisch proberen te bereiken, maar dit is niet gelukt.

Op dit moment hebben wij een leuke aanbieding voor bestaande ziggo klanten voor een itv hd recorder voor de prijs van 119 euro. Hierbij word dan een jaarcontract afgesloten bij ziggo. Graag hoor ik van u of u gebruik wilt maken van dit aanbod en kunt u de keuze doorgeven via de klantenservice.

Heeft u nog vragen of opmerkingen? Dan beantwoorden wij deze graag via ziggo.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Medewerker Klantenservice
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Herkenning - schandalig

Ik kreeg vandaag zelfde aanbod, eerst een slecht product leveren en doodleuk vertellen dat er een jaar garantie op zit (volgens mij is het wettelijk 2 jaar). Overigens gaat dat niets opleveren, je krijgt een ruilmodel en na enkele weken heb je dezelfde ellende.
Ik kwam een mail op internet tegen dat verschillende trouwe klanten enkele weken geleden een mail van Hary de Haas hadden gehad met een bod voor een tweejarig contract en 49 euro.
Volgens de klantenservice, zijn die echter 'op'.
Ik overweeg om over te stappen aar XS4all. Deze leveren wel goede apparatuur, die je niet eens hoeft aan te schaffen....
Ze gebruiken goede modems etc.
Overigens ben ik benieuwd hoe het verder moet, veel mensen hebben een cisco met interactieve tv. De nieuwe recorders werken volgens een ander systeem, dat waarschijnlijk binnenkort wordt ingevoerd en het systeem waar de cisco mee werkt zal dan verdwijnen. Volgens mij krijgen we dan een brief van Harry de Haas.
 
geen jaar contract wel recorder

IK heb ook net een nieuwe IHD-recorder besteld voor € 119, via een link voor trouwe klanten van mei dit jaar.
Daar stond niets bij van een jaarcontract, dus ben ik daar ook niet aan gebonden lijkt mij.

Dat klote-ding gaat dan voorlopig naar de slaapkamer.

Soms gaat het weer een tijdje goed als je fabrieksinstellingen doet, een enkele keer zelfs wat langer.

Ik moet dan wel een internetkabel aansluiten, maar dat is voor mij geen probleem. Dit blijkt het nieuwe en betrouwbaarder systeem te zijn. Maar hopen dat de Cisco nog een tijd ondersteund wordt.
 
Ziggo komt met aanbod

Ziggo is alsnog met een aanbod van 49 euro gekomen met een contract voor 2 jaar. Prima, alternatieven lijken voor onze gezinssituatie nu niet beter. Ben geschrokken van klachtenregen over XS4all zijn ook niet mals, nu ze onder de hoee vanKPN vallen. Vooral Tv blijkt een tegenvaller.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan