S
sofie99
Zo wordt je als trouwe klant bij Ziggo afgescheept
als de garantie afgelopen is kunnen ze niets voor je doen.
ik had problemen met mij cisco 8485 met het opnemen en weer geven
Geachte heer/mevrouw Versteeg,
Onlangs heeft u contact gehad met onze klantenservice waarbij u heeft aangegeven dat de cisco recorder niet goed meer werkt. Helaas is gebleken dat het apparaat buiten de garantie valt en heeft u uw klacht geuit over het niet goed werkende apparaat. Vandaag heb ik u telefonisch proberen te bereiken, maar dit is niet gelukt.
Op dit moment hebben wij een leuke aanbieding voor bestaande ziggo klanten voor een itv hd recorder voor de prijs van 119 euro. Hierbij word dan een jaarcontract afgesloten bij ziggo. Graag hoor ik van u of u gebruik wilt maken van dit aanbod en kunt u de keuze doorgeven via de klantenservice.
Heeft u nog vragen of opmerkingen? Dan beantwoorden wij deze graag via ziggo.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Medewerker Klantenservice
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
als de garantie afgelopen is kunnen ze niets voor je doen.
ik had problemen met mij cisco 8485 met het opnemen en weer geven
Geachte heer/mevrouw Versteeg,
Onlangs heeft u contact gehad met onze klantenservice waarbij u heeft aangegeven dat de cisco recorder niet goed meer werkt. Helaas is gebleken dat het apparaat buiten de garantie valt en heeft u uw klacht geuit over het niet goed werkende apparaat. Vandaag heb ik u telefonisch proberen te bereiken, maar dit is niet gelukt.
Op dit moment hebben wij een leuke aanbieding voor bestaande ziggo klanten voor een itv hd recorder voor de prijs van 119 euro. Hierbij word dan een jaarcontract afgesloten bij ziggo. Graag hoor ik van u of u gebruik wilt maken van dit aanbod en kunt u de keuze doorgeven via de klantenservice.
Heeft u nog vragen of opmerkingen? Dan beantwoorden wij deze graag via ziggo.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Medewerker Klantenservice
:mrgreen::mrgreen::mrgreen: