Cisco 8485 neemt niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

cisco8485

Na de firmware update van 2603 behoort opnemen niet meer tot de mogelijkheden van de cisco. Op pauze zetten van lopende uitzending werkt nog wel, dus harddisk lijkt me te werken. Symptomen:
Rode r op AB indrukken, menu met opname tijd verschijnt, OK op AB maar opname teller blijft op 0 minuten staan. Er komt geen opname in overzicht Mijn opnames te staan.
EPG opname idem.
Geplande opname komt in lijst te staan met rode R met streep er door. Deze opname afspelen levert de 1e seconde van de opname op, maar dan stilstaand. Tijd blijft op 0 minuten staan.

Alles geprobeerd, stroomloos zetten, smartcard er uit halen, fabrieksinstellingen herstellen etc.etc. Ziggo helpdesk gebeld, geeft dezelfde probeer-dit-eens dingen. Bestaande opnames zijn gewoon af te spelen. Heb nu zelfs harddisk geformatteerd, maar probleem blijft bestaan. Moet wel haast aan update liggen, want 2603 's ochtends nog iets opgenomen, update was bij aan zetten rond 16:30. Meteen daarna een geplande opname mislukt. Heeft iemand dezelfde problemen?
 
Na de firmware update van 2603 behoort opnemen niet meer tot de mogelijkheden van de cisco. Op pauze zetten van lopende uitzending werkt nog wel, dus harddisk lijkt me te werken. Symptomen:
Rode r op AB indrukken, menu met opname tijd verschijnt, OK op AB maar opname teller blijft op 0 minuten staan. Er komt geen opname in overzicht Mijn opnames te staan.
EPG opname idem.
Geplande opname komt in lijst te staan met rode R met streep er door. Deze opname afspelen levert de 1e seconde van de opname op, maar dan stilstaand. Tijd blijft op 0 minuten staan.

Alles geprobeerd, stroomloos zetten, smartcard er uit halen, fabrieksinstellingen herstellen etc.etc. Ziggo helpdesk gebeld, geeft dezelfde probeer-dit-eens dingen. Bestaande opnames zijn gewoon af te spelen. Heb nu zelfs harddisk geformatteerd, maar probleem blijft bestaan. Moet wel haast aan update liggen, want 2603 's ochtends nog iets opgenomen, update was bij aan zetten rond 16:30. Meteen daarna een geplande opname mislukt. Heeft iemand dezelfde problemen?

Heb je verder nog iets afgesproken met de klantenservice? Bijvoorbeeld een reparatie verzoek? Je kan wel gaan vragen of iemand hetzelfde ervaart, maar dit lost je probleem niet op.
 
Reactie ziggo

Reparatie verzoek heeft vanwege buiten garantie zijn geen nut, vandaar mijn vraag via forum of er gebruikers zijn met hetzelfde probleem.
 
Ik heb inmiddels exact hetzelfde probleem. Opnemen doet niks meer terwijl de rest van het apparaat prima functioneert.

Op de website van Ziggo is er niks over te vinden en de stappen die worden voorgesteld heb ik al 10 keer doorlopen.
Best wel balen.. :roll:
 
Ook ik heb hetzelfde probleem!
Kan dus niets meer opnemen.
vraag aan jelle van het webcare team:
Please help !!!!!
 
Ja, ik heb het zelfde probleem, de ene keer wel, de andere keer geen opname, erg vervelend, de stappen die de schrijver hiervoor genomen heeft, zijn ook door mij genomen, echter zonder enig resultaat, en ja......het is gekomen na de laatste update van de cisco!
 
Dit probleem heb ik ook sinds een paar weken. Heb de PVR verplaatst van de eene hoek van de kamer na de andere, nieuwe kabel, en opeens knippert het lampje van de interactieve televisie en recorden werkt niet. Pauzeren werkt wel gewoon! Iemand een idee?
 
opnemen cisco

Het ligt niet aan de kabels e.d. het is gekomen na de laatste update van Ziggo!
 
reactie

Ook mijn Cisco neemt niet meer op. Eind maart de laatste opname gemaakt. Het plaatsen van een opname in de agenda is mogelijk. Echter de opname faalt en de rode opname LED brandt niet. Lijkt mij een software probleem, de recorder functioneert verder naar behoren.
 
problemen met opnemen

Ook ik heb de laatste weken problemen. De ene keer neemt hij gewoon op, de andere keer staat de opname wel in de lijst maar het blijft zwart bij het afspelen en de klok beweegt niet. Balen dat ik niet weet of het wel of niet lukt. Oplossing? iemand?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan