C
Chazzo
Net bij het thuiskomen staat de Cisco te blazen, en ook vrij warm.
Aangezien ik hem niet heb aangezet zelf moest er wel wat veranderd/gebeurd zijn.
Hij was dus volgens het tv scherm aan het loaden, maar klaarblijkelijk blijven hangen.
Na een harde reset was alles weer OK, en zit dus 2.0.1.3 als firmware in het apparaat.
Nu heb ik hier nog niets van gelezen dat deze uitkwam (vorige was 2.0.1.1)
Het enige wat ik nu ook heb kunnen zien is dat er vooral doorheen de VOD service iets sneller gebladerd kan worden.
Zijn er al meer mede-forumleden die deze versie hebben?
Aangezien ik hem niet heb aangezet zelf moest er wel wat veranderd/gebeurd zijn.
Hij was dus volgens het tv scherm aan het loaden, maar klaarblijkelijk blijven hangen.
Na een harde reset was alles weer OK, en zit dus 2.0.1.3 als firmware in het apparaat.
Nu heb ik hier nog niets van gelezen dat deze uitkwam (vorige was 2.0.1.1)
Het enige wat ik nu ook heb kunnen zien is dat er vooral doorheen de VOD service iets sneller gebladerd kan worden.
Zijn er al meer mede-forumleden die deze versie hebben?