• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco 8485 E52 melding, kan niet resetten (geen menu toegang meer)

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

soeperman

Gisteren mijn Cisco 8485 met de knop achterop uit en aan gedaan (vanwege kuren moet dit zo af en toe) en vervolgens bleef mijn display op zwart (geen tijdsaanduiding meer, wel nog een brandend interactief-werkt-lampje).

Bij het aanzetten krijg ik een oranje scherm op mijn tv met een E52 melding. De Ziggo website vermeld een E52 probleem en suggereert de Cisco te resetten. Dat lukt echter niet aangezien ik het menu niet eens in kan, omdat ik meteen na het booten van de Cisco de E52 melding krijg.

Iemand een idee of hetzelfde probleem gehad? Is mijn Cisco na precies 25 maanden soms al overleden? Of is er een mogelijkheid om een factory-reset o.i.d. te doen (paperclip methode actie?)

P.S. Nee er is niets aan de opstelling van de aansluiting en (Hirschmann) bekabeling gewijzigd. Stekker v/d Cisco en de smartcard heb ik er ook al uit gehad, maar probleem treedt bij elke start van de Cisco weer op.
 
Gisteren mijn Cisco 8485 met de knop achterop uit en aan gedaan (vanwege kuren moet dit zo af en toe) en vervolgens bleef mijn display op zwart (geen tijdsaanduiding meer, wel nog een brandend interactief-werkt-lampje).

Bij het aanzetten krijg ik een oranje scherm op mijn tv met een E52 melding. De Ziggo website vermeld een E52 probleem en suggereert de Cisco te resetten. Dat lukt echter niet aangezien ik het menu niet eens in kan, omdat ik meteen na het booten van de Cisco de E52 melding krijg.

Iemand een idee of hetzelfde probleem gehad? Is mijn Cisco na precies 25 maanden soms al overleden? Of is er een mogelijkheid om een factory-reset o.i.d. te doen (paperclip methode actie?)

P.S. Nee er is niets aan de opstelling van de aansluiting en (Hirschmann) bekabeling gewijzigd. Stekker v/d Cisco en de smartcard heb ik er ook al uit gehad, maar probleem treedt bij elke start van de Cisco weer op.
Hoe flauw het ook klinkt, waarschijnlijk zit er dan toch iets los qua bekabeling. Mijn eigen ervaring is dat de coax kabel welke op je cisco eindigt in sommige gevallen losjes in de aansluiting zit. Mogelijk zit de (IEC) Stekker niet goed/ver genoeg in de aansluiting.

Mocht dit niet helpen, kijk dan of je nog in het menu kunt komen. Lukt dit, zet dan de ontvanger terug naar de fabrieksinstellingen (menu, instellingen, systeem) en laat de ontvanger opnieuw naar zenders zoeken.
 
Als je `m maar niet weggooid, soeperman. Ik kan `m misschien nog wel repareren. Baat het niet, dan schaat het niet!!

Grtz, Steven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan