G
Gerard Duinkerken
Beste forum leden sinds 5 januari zit ik met een probleem.
De helpdesk van Ziggo is Bagger en antwoord men vragen niet naar mijn zin.
Op 5 januari begonnen enkele zenders een e52 te vertonen. Dit werd op 6 januari erger konden we allen 1,2,3 en rtl 4 en nog een paar zenders ontvangen.
Ik heb savonds gebeld dat ik een klacht had en dat ik dus e52 meldingen krijg. niet op alle zenders maar wel veel. En dat dit de dag er op erger werd. ik moest dus men kabels controleren van die gasten waarom beginnen ze daar toch altijd mee grrrrr Als de kabels liggen en niet aangeraakt worden gaan ze toch niet kapot ?
Daarna vroegen ze me alle zenders opnieuw te installeren. Dit is dus waar het helemaal fout is gegaan. Ik heb nu NUL zenders meer. en bij installatie zegt ie nu dus installatie fout.
Nu lees ik op de website van ziggo een storing namelijk :
Cisco 8455/8485 decoders geven E52
Op dit moment zijn er problemen met Cisco 8455/8485 welke spontaan een E52 foutmelding geven terwijl er dan wel gewoon signaal is. U kunt dit probleem verhelpen door de zenders opnieuw te zoeken middels deze probleemoplosser.Status:onopgelostStart:5 januari, 15.04 uurVerwacht einde: nog niet beschikbaar
een klacht met mijn decoder die niet is opgelost. Maar als ik daar naar vraag word daar 0,0000000 antwoord op gegeven. Ik kan men decoder nu dus helemaal niet gebruiken.
ze gaan me nu een nieuwe set kabels toe sturen moet morgen binnen zijn. Maar als ik mijn overige kabels aan de hd decoder hang doet hij ook niks.
Wie kan me helpen aan een nuttig antwoord. want aan die slaaptabletten aan de telefoon die gelijk met kabels gooien heb ik niet veel meer te doen.
mvg gerard.
De helpdesk van Ziggo is Bagger en antwoord men vragen niet naar mijn zin.
Op 5 januari begonnen enkele zenders een e52 te vertonen. Dit werd op 6 januari erger konden we allen 1,2,3 en rtl 4 en nog een paar zenders ontvangen.
Ik heb savonds gebeld dat ik een klacht had en dat ik dus e52 meldingen krijg. niet op alle zenders maar wel veel. En dat dit de dag er op erger werd. ik moest dus men kabels controleren van die gasten waarom beginnen ze daar toch altijd mee grrrrr Als de kabels liggen en niet aangeraakt worden gaan ze toch niet kapot ?
Daarna vroegen ze me alle zenders opnieuw te installeren. Dit is dus waar het helemaal fout is gegaan. Ik heb nu NUL zenders meer. en bij installatie zegt ie nu dus installatie fout.
Nu lees ik op de website van ziggo een storing namelijk :
Cisco 8455/8485 decoders geven E52
Op dit moment zijn er problemen met Cisco 8455/8485 welke spontaan een E52 foutmelding geven terwijl er dan wel gewoon signaal is. U kunt dit probleem verhelpen door de zenders opnieuw te zoeken middels deze probleemoplosser.Status:onopgelostStart:5 januari, 15.04 uurVerwacht einde: nog niet beschikbaar
een klacht met mijn decoder die niet is opgelost. Maar als ik daar naar vraag word daar 0,0000000 antwoord op gegeven. Ik kan men decoder nu dus helemaal niet gebruiken.
ze gaan me nu een nieuwe set kabels toe sturen moet morgen binnen zijn. Maar als ik mijn overige kabels aan de hd decoder hang doet hij ook niks.
Wie kan me helpen aan een nuttig antwoord. want aan die slaaptabletten aan de telefoon die gelijk met kabels gooien heb ik niet veel meer te doen.
mvg gerard.