cisco 8485 decoder doet niets

  • Onderwerp starter Gerard Duinkerken
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gerard Duinkerken

Beste forum leden sinds 5 januari zit ik met een probleem.
De helpdesk van Ziggo is Bagger en antwoord men vragen niet naar mijn zin.

Op 5 januari begonnen enkele zenders een e52 te vertonen. Dit werd op 6 januari erger konden we allen 1,2,3 en rtl 4 en nog een paar zenders ontvangen.

Ik heb savonds gebeld dat ik een klacht had en dat ik dus e52 meldingen krijg. niet op alle zenders maar wel veel. En dat dit de dag er op erger werd. ik moest dus men kabels controleren van die gasten waarom beginnen ze daar toch altijd mee grrrrr Als de kabels liggen en niet aangeraakt worden gaan ze toch niet kapot ?

Daarna vroegen ze me alle zenders opnieuw te installeren. Dit is dus waar het helemaal fout is gegaan. Ik heb nu NUL zenders meer. en bij installatie zegt ie nu dus installatie fout.

Nu lees ik op de website van ziggo een storing namelijk :

Cisco 8455/8485 decoders geven E52

Op dit moment zijn er problemen met Cisco 8455/8485 welke spontaan een E52 foutmelding geven terwijl er dan wel gewoon signaal is. U kunt dit probleem verhelpen door de zenders opnieuw te zoeken middels deze probleemoplosser.Status:onopgelostStart:5 januari, 15.04 uurVerwacht einde: nog niet beschikbaar


een klacht met mijn decoder die niet is opgelost. Maar als ik daar naar vraag word daar 0,0000000 antwoord op gegeven. Ik kan men decoder nu dus helemaal niet gebruiken.

ze gaan me nu een nieuwe set kabels toe sturen moet morgen binnen zijn. Maar als ik mijn overige kabels aan de hd decoder hang doet hij ook niks.

Wie kan me helpen aan een nuttig antwoord. want aan die slaaptabletten aan de telefoon die gelijk met kabels gooien heb ik niet veel meer te doen.

mvg gerard.
 
De voeding is defect.......het ligt aan het apparaat, en NIET aan jou of aansluiting!

Grtz, Steven
 
De voeding is defect.......het ligt aan het apparaat, en NIET aan jou of aansluiting!

Grtz, Steven

Wel de gehele post gelezen?

Ik heb nu NUL zenders meer. en bij installatie zegt ie nu dus installatie fout.

De tuner vd Cisco ziet geen signaal in dit geval.

Mijn advies zou zijn om te controleren of je wel de juiste frequentie en netwerknummer gebruikt. Zo ja, sluit de decoder dan eens rechtstreeks aan op het AOP.
 
Hopelijk laat de ts nog weten of/hoe hij het probleem heeft opgelost.

Grtz, Steven
 
Beste forum leden sinds 5 januari zit ik met een probleem.
De helpdesk van ziggo is Bagger en antwoord men vragen niet naar mijn zin.
De helpdesk van Ziggo geeft blijkbaar niet de antwoorden die je wil horen en daarom is de conclusie : bagger. Maar wat als hier ook antwoorden gegeven worden die je niet wil horen :?
 
het bleek idd dat mijn ontvanger stuk was. de antenne ontvangst was kapot. of wel de tuner.

Dit na vier dagen zeuren en klagen bij ziggo mocht ik dan toch eindelijk een nieuwe bestellen.

opgelicht voor 119 euro met een humax. die in de winkel 220 euro kost en volgens hun een advies prijs van 480 zou hebben.

gaat hier bij om de idhr-5200c van humax.

ik kan nu wel weer lekker tv kijken gelukkig dit zonder anderhalve week geen tv. Kortom er gaat morgen een brief de deur uit naar ziggo met daarop mijn hele klacht omschrijving, afhandeling en service van het bagger bedrijf dat zich ZIGGO noemt.
 
Mocht je de cisco nog in huis hebben, wil ik `m wel voor een zacht prijsje overnemen. Ik heb een vriend in Hoogeveen wonen, dus kan het makkelijk geregeld worden.

Grtz, Steven
 
ja zeker heb ik de cisco nog in huis liggen. had hem al ff open geschroefd om te kijken hoe het er nu uit zag van binnen. beetje stoffig haha.

dus ja als je hem over wil nemen noem is een prijs.

Er is inmiddels een brief verstuurd naar ziggo. met de tekst dat de nieuwe decoder te duur word aangeboden door hun. dat de service van hun slecht is. dat call centers mij niet echt hebben geholpen. en ik een compensatie verwacht in gemaakte kosten met betaal abonnementen en het lange wachten op een persoon die wel service kende.
 
Hoi Gerard,

ik heb je een PM gestuurd!

Grtz, Steven
 
Hallo,

Ik heb een Cisco recorder (inmiddels al de 3e nadat de vorige defect waren) Tot dus toe prima service van Ziggo maar nu is deze ook weer defect heb een uur aan de telefoon gezetten met ziggo en toen is mij een Samsung recorder beloofd, ik zou deze binnen 5 werkdagen thuis ontvangen. Na 5 werkdagen had ik geen recorder ontvangen ik heb toen weer gebeld met ziggo na weer 3 medewerkers te hebben gesproken is mij hetzelfde beloofd. Ik zou binnen 5 werkdagen een nieuwe recorder van samsung thuis ontvangen. En inderdaad er werd een pakketje van ziggo bezorgt maar tot mijn grote verbazing bleek het een HD ontvanger te zijn en dus geen recorder en dan ook nog met een nieuw tv en internet abonnement erbij?? Dit abonnement heb ik al en een ontvanger wil ik niet en heb ik ook nooit gehad! Ik wil gewoon een vervangende HD recorder van Samsung! Is het nu zo moeilijk ziggo??

Inmiddels heb ik al 3 x meer dan een uur aan de telefoon gezetten met de helpdesk van ziggo en ik heb geen telefoonlijn van ziggo dus mijn kosten voor telefonie lopen hoog op! En mijn frustratie ook!!! Ik ben totaal niet te spreken over Ziggo.

En mijn vraag is: Hoe kan dit nu in één keer goed worden opgelost? En anders kan ik de koopovereenkomst nog ontbinden? Want, dan koop ik bij een elektronica zaak wel een goede HD recorder.

In afwachting van reactie,

Bianca Caspers
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan