• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco 8485 blijft steeds opnieuw opstarten

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Papafish
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
P

Papafish

Hallo,

Wellicht dat dit topic al ergens wordt/is behandeld, maar ik kon zo snel niet een post vinden waarvan de specificaties overeenkwamen met mijn probleem.

Sinds deze morgen zit mijn Cisco 8485 in een soort opstart-loop.

Hij laat als volgt zien;
1. DL
2. UA
3. Een 1 met een ronddraaiend streepje
4. Een T met een ronddraaiend streepje
5. Hij geeft 2 seconde een kanaalwaarde (in dit geval 5) weer, daarna alles uit
6. Hierna L.O.A.D. en RUN
7. Alles gaat uit, waarna groene lampje rechts (stndby) aan gaat.
8. Alles uit, waarna groene stndby-lampje aangaat en het ontvangst-LED knippert.
9. Daarna gaat alles uit en begint de decoder weer bij punt 1.

Een enkele keer verschijnt tussen stap 1 en stap 2 ook een 0 met draaiend streepje.
Een hele enkele keer wordt de startprocedure ook uitgebreid door 4 nullen en 4 achten en

Tot nu toe heb ik;
De decoder een aantal keren uitgeschakeld met de aan-uitknop achterop.
Dezelfde handeling na de smartcard te hebben verwijderd en opnieuw gestart zonder card, wat resulteerde in dezelfde loop.

Wie heeft een antwoord?

Alvast bedankt.
 
Volgens mij heb je geen goede uplink.
Dus even alle kabels, aansluitdozen en versterker controleren

Wim
 
Ik heb het ook, installeren van de HD recorder van mijn schoonouders bij me thuis. Eerst nog de versterker en alles mee omgebouwd in mijn eigen installatie , nog het zelfde. Ziggo gebeld. Antwoord: "laat maar een langer aan staan en niets doen, de Cisco staan er om bekend om veel updates nodig te hebben".
De LED aan de voorzijde in het midden is trouwens aan.

Afspraak: ik liet hem vannacht de hele nacht aan staan (2 uur zou voldoende moeten zijn). Het probleem is er nog.
Afspraak was ook dat ik dit zou afwachten, anders gewoon terugbellen en dan sturen ze een nieuwe op.

(bij mijn schoonbroer ging het gewoon in 1 x goed overigens)

gr Wim
 
Cisco 8455dvb

Dat is toevallig, ik heb sinds gisteren dat ook mijn HD recorder telkens opnieuw opstart. Het beeld blijft slechts een 6tal seconden actief en dan reset de recorder zich opnieuw. Vreemd genoeg is het advies van de klantenservice om maar een nieuwe te kopen!!! Hij is nl al 2,5 jaar oud... Zeggen ze. Zijn er nog mensen die zo'n fijn advies gekregen hebben? En is er misschien iemand op het forum die mij wel kan helpen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan