• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

cisco 8455dvb ontvanger

  • Onderwerp starter Onderwerp starter beerje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

beerje

hoi
ik heb mijn cisco ontvanger gehad
alles doet het behalven interactieve televisie installeren doet het niet krijgt de code K de rest doet het wel

groetjes cok
 
hoi
ik heb mijn cisco ontvanger gehad
alles doet het behalven interactieve televisie installeren doet het niet krijgt de code K de rest doet het wel

groetjes cok

Volgens je topic heb je een vraag. Wat is de vraag?

Laat me je een beetje op weg helpen. Je wilt weten wat er fout kan zijn.

Heb je de aansluitingen veranderd volgens de instructie?
 
cisco

hoi
nee ik heb niets verandert heb geen internet en telefoon van Ziggo aleen een ontvanger van samsung en nu de cisco alllekanalen doen het maar als ik interactieve instaleerd dan gaat hij tot 98proceent en dan krijg ik een bericht dat hij het netwerk niet :evil: en krijg dan de code k
 
nee ik heb niets verandert heb geen internet en telefoon van ziggo aleen een ontvanger van samsung en nu de cisco alllekanalen doen het maar als ik interactieve instaleerd dan gaat hij tot 98proceent en dan krijg ik een bericht dat hij het netwerk niet :evil: en krijg dan de code k

Wil je alsjeblieft punten en regelomhalen gebruiken, dat leest een stuk makkkelijker.

Je hebt voor iTV geen internet of telefoon nodig van ziggo, maar je moet wel wat aan je aansluitschema doen om interactieve televisie te kunnen gebruiken.
In de cisco zit een intern modem dat geprovisioned moet worden. Hiervoor moet je bekabeling retourgeschikt zijn.
Als het goed is heb je bij de cisco ook een versterker, een 1-gats wandcontactdoos en een aansluitschema interactieve televisie gekregen.
Die versterker en 1-gats doos moet je aansluiten volgens dat aansluitschema.
Mocht je dat allemaal er niet bijgekregen hebben, dan zul je die spullen toch moeten vragen bij je verkoper en kun je hier in ieder geval even nalezen waar ik het over heb,
 
cisco

goedeavond...

hij doet het. kabel zat er niet goed in stom he,:oops: maar toch bedankt voor het antwoord..

coky:thumb up::thumb up:
 
Tijd voor draadloze kabel :wink:

Het gaat op twee manieren fout met kabels: óf ze zitten gewoon niet goed aangesloten (maar da's het eerste wat je checkt), of je kabels zijn over een te grote lengte van te slechte kwaliteit. Dan zijn de kabels niet goed beschermd tegen ander signaal op dezelfde frequenties wat storingen oplevert. Via de lucht is dat risico juist alleen maar groter (zie Digitenne).
 
Het gaat op twee manieren fout met kabels: óf ze zitten gewoon niet goed aangesloten (maar da's het eerste wat je checkt), of je kabels zijn over een te grote lengte van te slechte kwaliteit. Dan zijn de kabels niet goed beschermd tegen ander signaal op dezelfde frequenties wat storingen oplevert. Via de lucht is dat risico juist alleen maar groter (zie Digitenne).
Ja..... en wat wil je hiermee nu precies zeggen?
 
Dat er vooraleer nog geen praktische vervanging is voor de kabels in huis. Natuurlijk kan je, als je handig bent, wel wat verzinnen (wireless streaming, slingboxen), maar daar houdt het dan ook mee op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan