• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco 8455DVB interactieve hd recorder

  • Onderwerp starter doemijmaarmailen
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

doemijmaarmailen

Cisco 8485DVB interactieve hd recorder

:giveup: alvast bedankt voor het lezen, ben inmiddels al aardig ingelezen betreffende de cisco's van dit type en heb zo'n spijt dat ik dit niet van te voren nog meer heb uitgediept, (wel een beetje maar goed over alles word wel eens negatief geschreven tegenwoordig) hier dan mijn verhaal:

15-11-12 deze cisco interactieve hd recorder type 8485dvb gekocht in Ziggo store utrecht, vervolgens blijkt bij aansluiten dat de harddisk teveel herrie maakt en vastloopt (kan gebeuren), teruggegaan naar de store en hebben hetzelfde probleem geconstateerd. Netjes geholpen daar en
heb een nieuw apparaat mee gekregen.
Echter deze ging na 4 weken ook defect, deze vertoonde groene en witte strepen door het beeld was geen doen om naar te kijken, weer terug naar de store, werd er naar gekeken en zelfde probleem geconstateerd.
Decorder defect goh deze klacht zien we niet zo vaak werd nog gezegd.. (ja tuurlijk dacht ik nog), maar omruilen aldaar mocht nu niet ze zouden een nieuwe toesturen. Nouja prima als die maar goed werkt dacht ik nog.

Afijn kerst zat er net tussen en viel ook al zo gezellig in het water betreffende films kijken) maar vandaag 28-12-12 kregen we de ontvanger geleverd. Wow snel dacht ik nog top! :shock:(ik WAS blij maar!!!!) maar ..eenmaal de boel aangesloten, wat blijkt apparaat wil niet normaal starten, blijft in een soort herhaal modus vallen, beeld valt steeds uit (beeld bevriest, wordt zwart en dan komt het beeld 4 seconden terug en dat herhaalt zich tot het oneindige en alles knippert (groene lampje bliksemschicht voorop), heb alles geprobeerd om het op te lossen om wel stabiel beeld te krijgen maar niets helpt. , valt niets mee te doen. (beeld is overigens scherp :mrgreen: )

De grap is dan natuurlijk dat apparaat 2 die met de mooie groen/witte strepen dat deze wel soepel draait alleen er valt niet naar te kijken.
Het zijn totaal verschillende defecten.:roll:
Het menu voor instellingen etc is ook niet eens benaderbaar. dan valt je beeld zwart weg als je op menu drukt en vervolgens gaat ie weer dat wegvallende beeld herhalen. (zappen word ook niets hij blijft naar nl 1 gaan)

Afijn het lijkt er verdacht veel op dat ik een defect apparaat opgestuurd heb gekregen (3e apparaat) en dat vind ik behoorlijk van de zotte.
De fijne support desk van ziggo is helemaal drama om te bereiken, ben na aantal keer bellen dan eindelijk aan het woord, en dan drukken ze het gesprek weg na 20 min. en die wachttijden..20/30 min is standaard lijkt wel echt slecht. (nieuwe klacht :oops:)
afijn binnen 6 weken tijd nog nooit zo,n drama met een apparaat mee gemaakt.Ik voel me enorm bekocht.

Nog tips?:idea: is er nog hoop? wat kan ik doen. ( nouja buiten het klachten formulier bij ziggo in te vullen en proberen contact te krijgen aldaar en de klacht ook in de ziggo store te deponeren.. en wellicht eerst een aantal keer kastje naar de muur effect en diverse monteurs over de vloer met elk een ander verhaal.. (vergeet ik nog iets>?)

Ben er gewoonweg klaar mee :sad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren voor ziggo maar eens wat herinnerings (klacht) mails gestuurd, en zowaar vandaag antwoord gehad (dat was weer erg snel waarvoor dank)
Ze geven aan dat mijn klacht in behandeling is genomen en gaven excuses erbij :thumb up: en gaven aan dat er een decoder onderweg is naar me, deze zou nu bij de post nl zijn. :shock:
Ben reuze benieuwd, laat weten hoe of wat.
 
en jahoor de bel, gekregen een humax I Hdr-5200 c :shock:
Reuze benieuwd nu. ga meteen aansluiten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan