G
golfje
Hoi Allen,
Sinds december 2009 klant geworden van Ziggo met het Alles in een Plus abbo hierbij had ik gebruik gemaakt van de actie Cisco 8455dvb voor 100 eurries.
Echter is deze decoder sinds vorige week dood. Hij gaat wel aan en kan in het menu komen maar krijg maar geen beeld meer, ook komt het klokje niet meer te voorschijn kan er totaal niets meer mee. Ik weet dat deze decoder bijna 2 jaar oud is maar heb um nog niet zolang in gebruik kan ik nog aanspraak maken op enige vorm van Garantie ??
Sinds december 2009 klant geworden van Ziggo met het Alles in een Plus abbo hierbij had ik gebruik gemaakt van de actie Cisco 8455dvb voor 100 eurries.
Echter is deze decoder sinds vorige week dood. Hij gaat wel aan en kan in het menu komen maar krijg maar geen beeld meer, ook komt het klokje niet meer te voorschijn kan er totaal niets meer mee. Ik weet dat deze decoder bijna 2 jaar oud is maar heb um nog niet zolang in gebruik kan ik nog aanspraak maken op enige vorm van Garantie ??