• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco 8455DVB dood

  • Onderwerp starter Onderwerp starter golfje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
G

golfje

Hoi Allen,

Sinds december 2009 klant geworden van Ziggo met het Alles in een Plus abbo hierbij had ik gebruik gemaakt van de actie Cisco 8455dvb voor 100 eurries.

Echter is deze decoder sinds vorige week dood. Hij gaat wel aan en kan in het menu komen maar krijg maar geen beeld meer, ook komt het klokje niet meer te voorschijn kan er totaal niets meer mee. Ik weet dat deze decoder bijna 2 jaar oud is maar heb um nog niet zolang in gebruik kan ik nog aanspraak maken op enige vorm van Garantie ??
 
Hoi Allen,

Sinds december 2009 klant geworden van Ziggo met het Alles in een Plus abbo hierbij had ik gebruik gemaakt van de actie Cisco 8455dvb voor 100 eurries.

Echter is deze decoder sinds vorige week dood. Hij gaat wel aan en kan in het menu komen maar krijg maar geen beeld meer, ook komt het klokje niet meer te voorschijn kan er totaal niets meer mee. Ik weet dat deze decoder bijna 2 jaar oud is maar heb um nog niet zolang in gebruik kan ik nog aanspraak maken op enige vorm van Garantie ??

Je hebt op de Cisco 2 jaar garantie. Neem dus contact op met Ziggo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan