• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco 8455 DVB / programma opnemen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter rodebo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

rodebo

Ik wil een programma opnemen en heb het volgende probleem:
Ik ga naar EPG en dan naar opties (blauwe knop)
Ik kies voor opnemen en er verschijnt een R.
tegen de tijd dat het opnemen moet beginnen brand het rode lichtje dus denk je, dat gaat goed. Maar helaas, er wordt niets opgenomen..
Bij 2x indrukken van de Map knop staat 0 minuten en een rood teken aan de rechterkant.

Opnemen via EPG en direkt de R van record intoetsen werkt soms....

Wie weet hier meer van?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan