R
rodebo
Ik wil een programma opnemen en heb het volgende probleem:
Ik ga naar EPG en dan naar opties (blauwe knop)
Ik kies voor opnemen en er verschijnt een R.
tegen de tijd dat het opnemen moet beginnen brand het rode lichtje dus denk je, dat gaat goed. Maar helaas, er wordt niets opgenomen..
Bij 2x indrukken van de Map knop staat 0 minuten en een rood teken aan de rechterkant.
Opnemen via EPG en direkt de R van record intoetsen werkt soms....
Wie weet hier meer van?
Ik ga naar EPG en dan naar opties (blauwe knop)
Ik kies voor opnemen en er verschijnt een R.
tegen de tijd dat het opnemen moet beginnen brand het rode lichtje dus denk je, dat gaat goed. Maar helaas, er wordt niets opgenomen..
Bij 2x indrukken van de Map knop staat 0 minuten en een rood teken aan de rechterkant.
Opnemen via EPG en direkt de R van record intoetsen werkt soms....
Wie weet hier meer van?