• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco 3925 en NAT - type open... ?_?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter djonsen
  • Startdatum Startdatum
D

djonsen

Ik speel nu al een tijdje battlefield 3. Maar ik heb steeds vaker het probleem dat ik uit de game wordt gegooid en vervolgens deze error krijg: Can't connect to the server. Momenteel heb ik NAT type 2 en ik wil hem graag al een tijd naar 1 hebben. En heb sinds vandaag de modem Cisco 3925 gekregen.

Dit heb ik een aantal keer geprobeerd met www.portforward.com maar dat leidde tot geen resultaat. Omdat ik vandaag die nieuwe modem heb gekregen heb ik het weer geprobeerd... Weer geen resultaat. Hij geeft aan dat mijn user name & password fout is. Maar dat klopt wel, heb zelf meerdere dingen geprobeerd. Maar hij bleef maar zeggen dat het fout is.

Ook wil ik graag hosten met me nat type!

Kan iemand me helpen met mijn probleem?
Alvast bedankt!
 
Denk dat je de modem moet gaan omruilen voor een cisco epc 3212 of een epc 3000 en zelf je router moet uitkiezen 8) het zal nogwel enkele maanden of jaren duren voordat hier de kinderziektes uit zijn.
 
djonsen zei:
Ik speel nu al een tijdje battlefield 3. Maar ik heb steeds vaker het probleem dat ik uit de game wordt gegooid en vervolgens deze error krijg: Can't connect to the server. Momenteel heb ik NAT type 2 en ik wil hem graag al een tijd naar 1 hebben. En heb sinds vandaag de modem Cisco 3925 gekregen.
Alvast bedankt!

Ik heb zelf geen PS3, maar is het dan niet mogelijk om de PS3 een statisch IP-adres te geven?
 
Toevallig even op portforward gekeken nog en nadat je het had over PS3 wat even niet doordrong bij mij
denk ik dat de epc3925 de PS3 niet volledig ondersteund en je kan denk ik maar 1 nat tegelijk gebruiken mits je alle routes enz handmatig aanpast, je kan overwegen als je perse de epc3925 wil houden om het programmatje PFConfig van portforwarding aan te schaffen in zekere zin beloven hun namelijk dat dit voor jouw die instellingen automatisch maakt ,helaas ondersteunen niet alle routers PS3;
Let op deze modellen supporten dit programmatje;

Cisco EPC3925 v302r12911
Cisco EPC3925 v302r125531
Cisco EPC3925 v302r125533

Heb je niet de juiste firmware in de epc3925 zie hierboven dan vrees het ergste en zul je de PS3 heel misschien werkend krijgen maar betwijfel dan of je van die problemen afkomt!
 
Kan je gewoon in het modem wijzigen.
Was bij een vriend ook, voor zijn Xbox.

Wachtwoord is:
admin - admin
admin - password
OF NIKS INVOEREN.
 
Nogmaals bedankt voor al jullie hulp.

@ 47 Sorry, ik was natuurlijk vergeten te zeggen dat ik battlefield 3 voor de ps3 had.
@ jtech Ik wil nu inderdaad even een tijd deze modem houden.
Ik heb geen flauw idee of ik mijn ps3 een Static IP adres kan geven, misschien ligt het aan mijn computers IP die heeft ook nog geen static IP adres.

@Dave670 En waar op de modem zou ik dan het moeten veranderen?
 
djonsen zei:
@ jtech Ik wil nu inderdaad even een tijd deze modem houden.
Ik heb geen flauw idee of ik mijn ps3 een Static IP adres kan geven, misschien ligt het aan mijn computers IP die heeft ook nog geen static IP adres.

Je hebt het over Nat type 1. Vlg. mij is dat niks anders als gebruik maken van een statisch IP, dus geen dynamisch IP. Normaal gesproken kan je dit bereiken door:

1) In het apparaat zelf een vast IP-adres te configureren. Dit adres moet in de range van de router liggen, maar buiten de DHCP pool van de router.

Of:

2) In de router gebruik te maken van de mogelijkheid om een reserved IP-adres toe te kennen aan een apparaat.

Ik ken de EPC3925 niet voldoende om te kunnen beoordelen of optie 2) tot de mogelijkheden behoort. Optie 1) is sowieso een mogelijkheid bij een normale PC, maar ik ken de PS3 verder niet, dus ik kan dus ook niet met zekerheid zeggen of dat bij de PS3 mogelijk is.
 
djonsen zei:
@Dave670 En waar op de modem zou ik dan het moeten veranderen?
Dat is even een goeie vraag, dit heb ik namelijk 3 a 4 maanden geleden gedaan.

Staat UpNp aan? (Administratie - Beheer)
Probeer eens de poorten van de PS3 te openen in je modem.
https://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/453979-Poorten-openzetten-voor-ps3
 
Dave670 zei:
Dat is even een goeie vraag, dit heb ik namelijk 3 a 4 maanden geleden gedaan.

Staat UpNp aan? (Administratie - Beheer)
Probeer eens de poorten van de PS3 te openen in je modem.
https://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/453979-Poorten-openzetten-voor-ps3
De link die je geef gaat over een router, en je had het over een modem?

3925 is modem/router
 
totaal zei:
De link die je geef gaat over een router, en je had het over een modem?

3925 is modem/router

En in het routergedeelte van de modem/router kun je poorten openzetten :wink2:.
 
Terug
Bovenaan