D
djonsen
Ik speel nu al een tijdje battlefield 3. Maar ik heb steeds vaker het probleem dat ik uit de game wordt gegooid en vervolgens deze error krijg: Can't connect to the server. Momenteel heb ik NAT type 2 en ik wil hem graag al een tijd naar 1 hebben. En heb sinds vandaag de modem Cisco 3925 gekregen.
Dit heb ik een aantal keer geprobeerd met www.portforward.com maar dat leidde tot geen resultaat. Omdat ik vandaag die nieuwe modem heb gekregen heb ik het weer geprobeerd... Weer geen resultaat. Hij geeft aan dat mijn user name & password fout is. Maar dat klopt wel, heb zelf meerdere dingen geprobeerd. Maar hij bleef maar zeggen dat het fout is.
Ook wil ik graag hosten met me nat type!
Kan iemand me helpen met mijn probleem?
Alvast bedankt!
Dit heb ik een aantal keer geprobeerd met www.portforward.com maar dat leidde tot geen resultaat. Omdat ik vandaag die nieuwe modem heb gekregen heb ik het weer geprobeerd... Weer geen resultaat. Hij geeft aan dat mijn user name & password fout is. Maar dat klopt wel, heb zelf meerdere dingen geprobeerd. Maar hij bleef maar zeggen dat het fout is.
Ook wil ik graag hosten met me nat type!
Kan iemand me helpen met mijn probleem?
Alvast bedankt!
het zal nogwel enkele maanden of jaren duren voordat hier de kinderziektes uit zijn.
.