Het viel me vandaag op dat mijn verbinding niet erg stabiel was. Toen ik naar het modem keek (zoals ik meerdere keren per dag doe als ik vermoed dat er iets mis is), zag ik dat het DS lampje oranje brandde in plaats van groen. Een snelheidstest op speedtest.net gaf aan dat mijn maximale download snelheid 8Mbit/s was.
Helpdesk wist me ook niet verder te helpen en die adviseerde mij om de coax kabel om te draaien (ja, echt waar).
Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Helpdesk wist me ook niet verder te helpen en die adviseerde mij om de coax kabel om te draaien (ja, echt waar).
Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

).