• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco 3212 en Extreme Power

  • Onderwerp starter Onderwerp starter lumerf
  • Startdatum Startdatum
L

lumerf

Hallo weet iemand of de Cisco 3212 ook geschikt is voor 200/20?
Ik gebruik liever niet de Horizon als modem.
 
De Cisco EPC3212 kan 400Mb/s down en 108Mb/s up (exclusief overhead) aan. Daar kan je dus wel even mee vooruit.
 
Cas-UPC zei:
Al onze recente modems kunnen hierbij gebruikt worden. Zover nu bekend zal de EPC3000 waarschijnlijk vervangen worden.

Er zijn veel wijzigingen geweest in het netwerk waardoor deze snelheden behaald kunnen worden. Als iemand problemen ervaart met de snelheden die door ons veroorzaakt worden zullen we altijd kijken hoe we dit kunnen verhelpen. Hierin zal niks veranderen ten opzichte van de huidige werkwijze.
 
Ik heb sinds een paar dagen het Extreme Power pakket en haal met mijn Cisco 3212 modem (en een Draytek 2130N router) zonder problemen de 150/10 mbit.
 
Dan heb je het 'Extra Power'-abonnement. 'Extreme Power' is 200Mb/20Mb.
 
Kan gebeuren... nog even voor de duidelijkheid, het 'Extreme Power'-abonnement is ook geen probleem voor de EPC3212.
 
Ik wil niet echt een nieuw topic starten en mijn vraag even hier plaatsen. Ik heb een CISCO 3212 modem en heb nu een upgrade gedaan naar het nieuwe Power abonnement. De man vertelde dat ik daarvoor een Technicolor modem moest nemen maar ik zie nu dat de CISCO ook 100Mb kan halen. Waarom moet ik dan naar een Technicolor of heeft dat modem voordelen? En draadloos heb ik al want ik blijf mijn Apple Airport Extreme gebruiken.
 
Terug
Bovenaan