D
D.Onderstal
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje; ik heb nu een tv op mijn slaapkamer die is aangesloten op een coax kabel. Nu heb ik alleen het probleem dat mijn beeld redelijk slechte qualiteit heeft. Is dit op te lossen door er een Ziggo kaart en een ci+ module in te doen? Of blijft dan de qualiteit hetzelfde?
Ik heb een vraagje; ik heb nu een tv op mijn slaapkamer die is aangesloten op een coax kabel. Nu heb ik alleen het probleem dat mijn beeld redelijk slechte qualiteit heeft. Is dit op te lossen door er een Ziggo kaart en een ci+ module in te doen? Of blijft dan de qualiteit hetzelfde?
